مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

بسیج از ابتدای تشکیل تا امروز پای انقلاب ایستاده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، بسیج را یک ارگان مردمی با ظریفت های پایان ناپذیر دانست و اظهار داشت: بسیج برای همه عالم الگوست از ابتدای تشکیل تا امروز پای انقلاب ایستاده و موجب یأس و نا امیدی دشمنان این نظام شده است.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۵۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان همیشه علیه انقلاب اسلامی و نظام همه‌جانبه بوده است، گفت: امام خمینی(ره) با درایت و هوشیاری بالای خود بسیج مستضعفان را تشکیل دادند و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و پس ‌از آن نیز بسیج را شجره طیبه و لشکر مخلص خدا دانستند.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس اوج حضور و اقتدار بسیج به نمایش گذاشته شد و اگر حضور بسیج در مقابل دشمنان نبود، مطمئتا صدام و حامیانشان به اهداف خود دست پیدا می‌کردند و این حضور حماسی باعث شد نه ‌تنها یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهیم بلکه در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شویم.

حجت الاسلام صمددوخت گفت: بسیج متعلق به آحاد مردم  وملت ایران است . هرچه بسیج قدرتمند تر شود بازدارندگی آن در برابر هرگونه تهدید بیشتر می شود.چون همیشه احتیاج به امنیت هست به نیروی بسیج به انگیزه بسیجی و به عشق ایمان بسیجی احتیاج است.باید قدر این نعمت الهی را دانست.

وی با اشاره به استحکام نظام اسلامی گفت: به هر میزانی که نظام اسلامی استحکام پیدا می کند، خشم دشمن افزایش پیدا کرده و پیچیدگی نقشه های آن ها بیشتر می شود که لازم است بسیج همواره در مسیر رشد و تعالی خود گام های بلندتری بردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار