فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه کشور با تفکر بسیجی و روحیه جهادی عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۱۹۲۹۵۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

سرهنگ محسن سهندی در گفتگو با خبرنگاربسیج با اشاره به اینکه بسیج اقیانوس بیکرانی است که بدون هیچ تردیدی یکی از رموز ماندگاری آن انعطاف پذیری و نقش آفرینی در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی است،اظهارداشت: در طول 40ساله عمر شجره طیبه موضوعات بسیار متعددی در سطح داخلی و خارجی متوجه انقلاب اسلامی شده که در تمامی آنها بسیج به عنوان پیش قراول و خط شکن در صحنه حضور یافته و از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع نموده است .

 

وی بابیان اینکه اگر بخواهیم عملکرد چهل ساله بسیج مورد ارزیابی قرار دهیم بهترین ابزار و بهترین مرجع مردمان جامعه ایران اسلامی هستند که سطح رضایتمندی و یا عدم رضایت خود را از عملکرد بسیج انعکاس دهند،خاطرنشان کرد: به برکت مجاهدت های شبانه روزی بسیجیان عزیز شاهد آن هستیم که مردم در موضوعات مختلف از حضور به موقع و عملکرد خوب و بی منت بسیج رضایت کامل داشته و به این میراث گرانبهای امام خمینی (ره) به عنوان یک ستون اصلی در جهت حل مشکلات و بهبود اوضاع و شرایط زندگی نگاه می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد:امروز بسیج درآستانه گام دوم انقلاب فارغ از هر گونه موضوعات حاشیه ای به دنبال آن است تا همچنان که در آغاز انقلاب اسلامی با نیروی جوانان خود حماسه آفریده، حماسه ای دیگر بیافریند و پرچمدار آغاز تمدن سازی نوین اسلامی در جهان اسلام باشد .

 

سهندی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب افزود:گام دوم سر آغاز رشد و توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی است که تنها با روحیه جهادی و توکل بر خدا و کار و مجاهدت شبانه روزی قابلیت تحقق پذیر می شود .

 

وی ادامه داد: گام دوم سند زنده و نوین انقلاب اسلامی است و بدون هیچ شک و تردیدی در سایه تحقق آن توسط بسیج این عنصر روز به روز نو شونده شاهد کشوری پیش رونده و پیش برنده در عرصه های مختلف ملی و بین المللی خواهیم بود .

 

این مسئول بااشاره به برنامه های بسیج در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده است،یادآور شد: در زمانی که تولید داخل در سطح کشور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کرد و مشکلات ارزی مانع بزرگی در راستای داد و ستدها و تجارت های منطقه ای و بین المللی بود این بسیج بود که نقش آفرینی نمود و به عنوان سردمدار اقتصاد مقاومتی و با تاسی از فرامین حضرت امام خامنه ای با ایفای نقش و ایجاد بنگاه های زود بازده اقتصادی به کمک مردم و مسولین آمد و بخشی از مشکلات اقتصادی را مرتفع نموده و امروز نیزدر به دنبال به روز رسانی طرح های اقتصاد مقاومتی است .

 

سهندی یادآور شد:در شرایطی که بخش های عمده ای از حاشیه های شهری و روستاهای کم برخوردار غرق در محرومیت بودند بسیج با روحیه انقلابی و کار جهادی وارد میدان شد و با اجرای طرح ها و برنامه های محرومیت زدایی از توسعه وایجاد خطوط آب شرب تا ساخت مسکن برای محرومین ، مسجد ، مدرسه ، درمانگاه و راه روستایی نقش آفرینی نمود . یکی از خصوصیات بارز و مثال زدنی بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی ، داشتن پیوست فرهنگی است.

 

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم نگاهی گذرا به خروجی کار بسیج داشته باشیم عمق رضایتمندی مردمان عزیزمان بهترین و بزرگترین ثمره و خروجی محسوب می شود که برای بسیج به عنوان بزرگترین مدال افتخار در لحظه لحظه تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد .

 

ارسال نظرات