مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیجی و حرکت جهادی یکی از مهم‌ترین عوامل اقتدار کشورمان است به طوری که تفکر و روحیه بسیجی دشمن را بار دیگر به عقب راند.
کد خبر: ۹۱۹۲۹۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ایران از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون از همه فتنه‌ها سربلند بیرون آمده و با اقتدار در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه، مدیریت جهادی و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی باعث عقب ‌راندن دشمن می‌شود، اضافه کرد: بنابراین باید همواره بصیرت و هوشیاری خودمان را حفظ کنیم.

 این مسوول با بیان اینکه هم اکنون دشمنان جنگ را به صحنه اقتصادی کشانده‌اند، اضافه کرد: برای شکست دشمن در عرصه اقتصادی نیازمند مدیران جهادی هستیم، همچنین باید برای پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی به صورت جدی گام برداریم.

 سرایی با اشاره به اینکه امروز یک چله پرافتخار در پرونده بسیج ثبت شده است، اضافه کرد: با عنایت امام و پشتیبانی رهبر انقلاب این مجموعه ارزشی و انقلابی تاسیس شده و در همه عرصه‌ها منشاء خیر و برکت بوده است.

 تفکر و روحیه بسیجی دشمن را بار دیگر به عقب راند

وی با بیان اینکه، تفکر بسیجی عامل اقتدار کشور است، ادامه داد: در طول هفته گذشته یک حرکت جهانی و گسترده علیه انقلاب اسلامی را به وضوح دیدیم، ولی با درایت رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه این توطئه خنثی شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه، ردپای سرویس‌های اطلاعاتی غربی علیه انقلاب اسلامی را در این جریان به روشنی دیدیم، اضافه کرد: ولی همین مردم انقلابی و غیرتمند پاسخ دشمنان خودشان را دادند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ضمن اشاره به اینکه یک عده به آشوب‌ها برای ضربه زدن به انقلاب امید بسته بودند، خاطرنشان کرد: ولی تفکر و روحیه بسیجی دشمن را بار دیگر به عقب راند.

وی به نقش تاثیرگذار مقام معظم رهبری  و موضع‌گیری دقیق، هوشمندانه و نافذ ایشان جهت خواباندن آتش فتنه اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه دشمن بار دیگر ناکام ماند به طوری که یک بار دیگر فشار حداکثری دشمن شکست خورد.

سرایی با بیان اینکه، برخی کشورها طی ۶ ماه با تغییر نظام و سیستم روبه‌رو شدند، ادامه داد: ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه این ملت‌ همه فتنه‌ها را با سربلندی پشت‌سر گذاشته است.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از مدیران دلسوز و انقلابی وحشت دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی سوءمدیریت‌ها به نوعی دشمنان را دلشاد می‌کند و جای سوال و تعجب دارد که چرا هنگام افتتاح استادیوم شهید باکری هیچ‌کس متوجه این موضوع نشد که نام این شهید بزرگوار در تابلو نیست، در حالی که از استاندار و مدیران استانی انتظار دقت نظر وجود داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات