همزمان با هفته بسیج،تیم های پزشکی(بهداشتی-درمانی)استان زنجان،در قالب طرح "شهید رهنمون" به مناطق محروم و روستایی استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۹۲۹۷۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

سید احمد حسینی،جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اعلام این خبر اظهارداشت:این تیم ها در قالب پزشک عمومی ومتخصص،روانشناس،پرستار،ماما،کارشناس تغذیه وکارشناس بهداشت در این مناطق حضور یافته وارائه خدمات می نمایند.

وی افزود: یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است و ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری و اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد صورت می گیرد.

حسینی با یادآوری اینکه خدمات رسانی تیم های پزشکی در طول سال ادامه می یابد،تصریح کرد:این تیم ها به صورت منظم ومنسجم وبا برنامه ریزی قبلی ماهانه یک روز در مساجد حضور یافته وارائه خدمات می نمایند.

وی همچنین کوهپیمایی ویژه بسیجیان جامعه پزشکی ، برگزاری کارگاه پیشگیری ازاعتیاد وخودکشی در محله های پرخطر استان، برپایی ایستگاه های سلامت در مصلی های نماز جمعه ، ، دیدار با خانواده معظم شهدا و پایش سلامت آن ها توسط پزشکان بسیجی،برگزاری همایش ارتقاء فرهنگ بسیجی در شهرستان ابهر،برگزاری ویژه برنامه زنگ عاشقی با سخنرانی دکتر عبدالله گنجی ؛مدیرمسئول روزنامه جوان و تجلیل از خادمین درمانی اربعین 98  وبرگزاری اردوی دوروزه کوهنوردی قلعه رودخان گیلان با حضور بسیجیان جامعه پزشکی را از جمله برنامه های این نهاد در هفته بسیج عنوان کرد.

گفتنی است ویزه برنامه زنگ عاشقی  روز 6آذر ماه  سال جاری ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات بیمارستان ولیعصر برگزار می شود.

 

ارسال نظرات