خبرهای داغ:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: هیات انتخاب آثار دختران و پسران (بخش نوجوانان مسابقه ملی) بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۱۵ اثر را برای رقابت در بخش ملی برگزیدند.
کد خبر: ۹۱۹۳۱۱۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کانون استان، علی بینش با بیان این خبر افزود: از میان نوجوانان قصه‌گوی برگزیده ۳۱ جشنواره استانی، ۱۵ نوجوان با رای هیات انتخاب راهی مرحله پایانی شدند.
وی اظهار داشت: بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره «میرهادی احمدوندی» از آذربایجان شرقی، برای حضور در مرحله نهایی معرفی شده است.
بینش در ادامه از اثرگذاری قصه‌ها بر مخاطب گفت و بیان کرد: یکی از دلایلی که باعث می‌شود در کشورهای دیگر به قصه‌گویی اهمیت دهند، موضوع اثرگذاری قابل توجه آن است، چراکه قصه‌گویی به ساده‌ترین شکل در یک فضای صمیمی به اجرا در می‌آید و این فضای صمیمی بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم مورد نظر به مخاطب را فراهم می‌آورد.
وی خاطر نشان کرد: مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات