خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به چهل سالگی تشکیل بسیج اظهار داشت: در تجزیه و تحلیل جمهوری اسلامی ایران بسیج یکی از امتیازات نظام ما در دنیا محسوب می‌شود و عامل بسیار مهم برتری در توان فیزیکی و غیرفیزیکی است که ما در انقلاب اسلامی یا با بسیج و یا با تفکر بسیجی پیش رفته‌ایم.
کد خبر: ۹۱۹۳۱۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار رحیم نوعی‌اقدم در جلسه شورای اداری بناب با بیان سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هر کس کوچکترین علاقه‌ای به جمهوری اسلامی داشته باشد بسیجی است» گفت: امروز زیباترین، ارزشمندترین و ماندگارترین تابلو بسیج، قاب‌های زیبا و منور شهدا هستند. افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم و عضو نیرویی هستیم که دنیا از برتری این نیرو در همه عرصه‌ها درمانده است.

وی با تشریح اینکه در دکترین نظامی آمریکا این مهم وجود دارد که اگر ندانند با چه استعداد و نیرویی قصد شروع جنگ دارند هرگز حمله‌ای انجام نمی‌دهند گفت: امروز مسئولان آمریکایی درمانده از اینکه اگر جنگی را شروع کنند رهبر ایران با چه میزانی از مقاومت آنها را درگیر خواهد کرد.

سردار نوعی اقدم افزود: تفکر بسیجی تفکر قهرمانی و پیروزی است. در مقابل دشمن  به‌ویژه آمریکا و تهدید‌های آن، بسیج همواره پیروز میدان بوده و قدرتمندانه در مقابل آن ها مقاومت کرده است.

این فرمانده محور مقاومت تصریح کرد: مشکل ما با آمریکا برطرف نخواهد شد مگر اینکه دولت ما، انقلاب ما و جبهه مقاومت آمریکایی باشد، آن زمان است که مشکل ما با آمریکا برطرف می‌شود. 

ارسال نظرات