خبرهای داغ:
سرهنگ برات زاده گفت: برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطب اصلی آن جوانان هستند بیشترین مجموعه ای که برای اجرایی کردن آن دغدغه دارد بسیج است که باید برای آن راهکارهای عملی تعریف کند.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) به همراه مسئول روابط عمومی سپاه استان به مناسبت هفته بسیج از خبرگزاری بسیج بازدید و از زحمات خبرنگاران این مجموعه قدردانی کردند.

سرهنگ حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در این دیدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: خدا را شاکریم که عمر ما به گونه ای واقع شده که حاکمیت دین اسلام را داریم و شبیه ترین نظام را به نظام و حکومت ائمه اطهار(ع) و صدر اسلام داریم.

وی خاطرنشان کرد: برهه هایی از زمان بر این کشور گذشته که طاغوت محض بر کشور حاکم بوده و اگر چه اسم اسلام بوده اما اثری از اسلام نبوده لذا خدا را شاکریم که امروز ما در دورانی به سر می بریم که از گوهر گرانبهای انقلاب و یادگار امام راحل که بسیار ارزشمند است پاسداری می کنیم و نام ما به عنوان بسیجی ثبت شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) استان با بیان اینکه بسیج تفکر ارزشمندی است، گفت: خدا را سپاس که این توفیق نصیب ما شد که در این نهاد که بیشترین نزدیکی و رغبت را به شخص رهبری دارد به عنوان سرباز و خدمتگزار در مجموعه بسیج باشیم لذا اینها والاترین ارزش ها است.

وی عنوان کرد: امروز بسیج همانند انقلاب اسلامی  ۴۰ سالگی خود را پشت سر گذاشته و همچون درختی تنومند وارد چله دوم شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: هر وضعیت اقتصادی که داشته باشیم می گذرد اما مهم این است که در کجا و چه وضعیتی قرار داریم چرا که خدمت در بسیج و به نظام اوج ارزشها است.

خدمت در بسیج اوج ارزشها است/ مهمترین دغدغه بسیج اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است

وی با بیان اینکه بسیح دستاوردهای زیادی داشته و در اکثر میدانها موفق بوده است  گفت: برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطب اصلی آن جوانان هستند بیشترین مجموعه ای که برای اجرایی کردن آن دغدغه دارد بسیج است که باید برای آن راهکارهای عملی تعریف کند.

برات زاده با بیان اینکه باید خود را برای گام های بلندتر آماده کنیم، افزود: باید نقاط قوت در طول این ۴۰ سال عمر با برکت بسیج را تقویت کنیم چرا که بسیج نقاط قوت بسیاری دارد و در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده موفق بوده است علت موفقیت آن هم ابراز رضایت مقام معظم رهبری از بسیج است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که به بسیجیان و سپاهیان فرمودند: "من از شما راضی هستم اما قانع نیستم" گفت: این فرمایش نشان می دهد که هنوز در بسیج این قابلیت وجود دارد که گام های بلندتر و محکم تری برداشته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) گفت: ما معتقدیم که بسیج در این ۴۰ سال خوش درخشیده است و بسیج، ولایتمداری و تکلیف مداری خود را به معنای واقعی کلمه اثبات کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج خادمیت خود را با خدمت به جامعه اثبات کرده است گفت: بسیج سنگ زیرین آسیاب نظام است که با به دوش کشیدن موضوعات مختلف اثبات کرده است لذا هر دستگاهی که در انجام وظایف خود به هر دلیلی نتوانسته یا کم کاری کرده بسیج را به کمک گرفته است‌.

خدمت در بسیج اوج ارزشها است/ مهمترین دغدغه بسیج اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است

برات زاده با اشاره به گذشته پر افتخار بسیج، اظهار کرد: امسال بسیج با شعار "چهل سال خدمت، جهاد و شهادت"  ۴۰ سالگی خود را پشت سر می گذارد که می توان گفت در یک نگاه ۴۰ سال افتخار و عزت توسط بسیجیان برای نظام رقم خورده است.

وی ادامه داد: باید تمام دستاوردها و عملکردهای بسیج را در این ۴۰ سال ارزیابی و کارشناسی کنیم و در چهل ساله دوم مطابق با ییانیه گام دوم که مقام معظم رهبری بیان فرمودند و نقشه راه ما است و همه در این زمینه تکلیف داریم و اگر در جایی به هر دلیلی نتوانستیم کار کنیم باید کارشناسی و ارزیابی شود تا  گام های بزرگی برداشته شود.

معاون هناهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: به حول قوه الهی این نظام و نهضت اسلامی می خواهد زمینه ساز ظهور باشد و مسیر را برای حکومت جهانی هموار کند لذا در عرصه تشکیل تمدن اسلامی بسیج مصمم تر گام برمی دارد .

وی با بیان اینکه بسیجی در مقابل هر سختی و نا ملایمتی ها نا امید نمی شود و باید بر موضع خود پافشاری کند، افزود: مقام معظم رهبری در مجمع فرماندهان بسیج فرمودند " شما زحمات بسیاری می کشید اما خوب به سمع و نظر مردم نمی رسد چرا این همه خدمات و تلاشهای خوب منعکس نمی شود" لذا در این راستا رسالت خبرگزاری بسیج بسیار مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها