خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی سپاه محرومیت زدایی و دستگیری از ضعفاست، از بسیجیان به عنوان نیرویی کارآمد و مردانی تمام عیار در تمام عرصه ها یاد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۲۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن محمدی در آیین یک بابا خانه محروم افزود: این مردان الهی نیروهایی هستند که با اعتقاد قلبی و با تمام قوا وارد صحنه خدمت رسانی می شوند و هدفی جز خوشحالی مردم و جلب رضایت الهی ندارند.

وی با تاکید بر ضرورت معنویت افزایی خطاب به صاحبان این خانه گفت: دستمزد بسیج از ساخت این خانه، تربیت شدن فرزندانی پاک، انقلابی و ولایی و جریان یافتن عطر قرآن و نماز در آن است.

یک باب خانه محروم ساخته شده توسط نیروهای جهادی بسیج توسط فرمانده سپاه میانه در روستای برزلیق افتتاح شد.

این پروژه با مشارکت مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه میانه و با همکاری برخی از دستگاه های اداری توسط بسیجیان حوزه شهید چمران ترکمانچای میانه تکمیل و تحویل گردید.

   به گفته صابر حسینی مجری این طرح، صاحبان این خانه محروم در خانه ای خشتی در حال تخریب و در دورترین روستای بخش ترکمانچای(برزلیق) به سختی و با مشکلات عدیده زندگی می کردند که پس از انجام بررسی های لازم، سپاه میانه مصمم به ساخت یک باب خانه برای این خانواده شد.

   وی افزود: این خانه در مدت دوماه توسط بسیجیان حوزه شهید چمران در زیربنایی به متراژ 50 متر با تمام امکانات زیربنایی و مهندسی ساخته شده است.

ارسال نظرات