خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در یادواره شهدای کارمندی و کارگری و گردان امام حسین(ع) میانه با تشریح عملکرد بی نظیر بسیج، گفت: بسیج در تمامی عرصه ها و در رفع مشکلات مردم، همواره پیشگام بوده است.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۰۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی محمدی با اشاره به نقش ویژه بسیج در ایجاد امنیت و امداد رسانی به مردم، اظهار داشت: نقش بسیج نقشی ملموس و مشهود است و این نیروی کارآمد به عنوان نیرویی مردمی همیشه در کنار مردم ایستاده و خدمت رسانی به آنان را  وظیفه اصلی خود می داند.

وی با اشاره به اینکه پنجم آذر روز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است گفت: بسیج در خارج از کشور از جمله در کشورهای سوریه و عراق نیز نبوغ خود را به خوبی به نمایش گذاشت و امروز تفکر بسیج در جهان نقش آفرینی می کند.

محمدی با هشدار استمرار روزافزون دشمنی های آمریکا، تاکید کرد: روزهای اخیر شاهد برخی تحرکات سیاستمداران آمریکایی با توسل به آشوبگران و ایجاد اختششاش در برخی شهرها بودیم که خوشبختانه این توطئه دشمن نیز با بصیرت و آگاهی مردم خنثی شده و معترضان به وضعیت اقتصادی و معیشت، صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

  این فرمانده سپاه مقاومت با بیان اینکه شهدا و بسیجیان بزرگوار در دوران دفاع مقدس در برابر ظلم و کفر، ایستادگی کردند و نه تنها الگویی برای جمهوری اسلامی بلکه برای همه آزادی خواهان جهان شدند، افزود: شهدا با جانفشانی در راه حق، ولایت پذیری و ولایت مداری خود را به اثبات رساندند.

   آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲ شهید کارمندی و کارگری همچنین شهدای گردان امام حسین(ع) میانه با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین و جمع کثیری از بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها