خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
به همت بسیجیان انجام شد،
فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: به همت بسیجیان، لایروبی 10 قنات در روستاهای جاجرم انجام شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۳۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد اسماعیل محمدنیا، ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج، گفت: امسال در آستانه هفته بسیج و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، بیانیه مهم رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت به عنوان نقشه راه بسیجیان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم افزود: برنامه های مؤثر نواحی بسیج در قالب طرح های اعتلا نیز راهکار عملیاتی برای حل مشکلات اجتماعی و ارائه خدمات مردمی به محرومان به شمار می رود.

وی بیان داشت: ناحیه مقاومت بسیج جاجرم با سرلوحه قرار دادن موارد مذکور، درهفته بسیج به ارائه گزارش عملکرد در این حوزه ها و تبیین رسالت های بسیج خواهد پرداخت.

سرگرد محمدنیا با بیان اینکه بسیج این شجره طیبه به چهل سالگی خود رسیده و مانند درختی تناور گردیده است، اظهارداشت: بسیج برای مردم و از میان مردم است.

وی گفت: بسیج زمان شناس وخدمت رسان به مردم بوده ودر عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اردوهای جهادی در کنار مردم با افتخار خوش درخشیده است.

وی رکن اصلی بسیج را مسجد محوری برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین زمینه از بیانات امام راحل استفاده شده که مسجد سنگر است و سنگرها باید پر شود.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم بیان کرد: بسیج در حوزه امنیت با گشت های رضویون ومحله محور کمک به امنیت کشور می کند.

وی با بیان اینکه به همت بسیجیان، لایروبی 10 قنات در روستاهای جاجرم صورت گرفته است، افزود: این امر، کمک شایان و ویژه ای به امور کشاورزی این روستاییان نموده که برکات آن در حال حاضر به وضوح دیده می شود.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم همچنین از اعطای وام اشتغال زایی به تعداد 72فقره و تشکیل 32فقره در صندوق قرض الحسنه برای بسیجیان خبر داد.  

سرگرد محمدنیا با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از 150 برنامه در این شهرستان اجرا می شود، اظهارداشت: عطر افشانی مزار شهدا، تجدید بیعت با شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با رزمندگان وخانواده های شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و اعزام کاروان دانش آموزی به مناطق جنوب کشور بخشی از برنامه های این هفته است.

وی افزود: اعزام گروه های جهادی در حوزه های محرومیت زدایی، فعالیت های بصیرتی، لایروبی قنوات، خدمات رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه، برگزاری میز خدمت با دعوت از مسئولین شهرستان بخشی ازعملکردها و خدمات بسیج در این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار