سردار نوعی اقدم:

بسیج توانسته خدمات ارزشمندی از خود نشان دهد

یکی از فرمادهان دوران دفاع مقدس گفت: بسیج عصاره تمام خوبی های ملت بزرگ ایران است که با عنایات الهی و توجهات خاص اهل بیت(ع) توانسته است رشد کند و به درخت باشکوه و تناوری تبدیل شود که فواید و خدمات آن شامل حال ملت بزرگ ایران و اسلام می شود.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۷۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدم در  گردهمایی بسیجیان ملکانی، افزود: دشمنان اسلام درصدد برجسته سازی مشکلات و سیاه نمایی از وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور هستند و میخ واهند در بین جامعه اسلامی ما ایجاد یأس و ناامیدی و بی اعتمادی بکنند که مردم نسبت به نظام و انقلاب  دلسرد شوند و این امر وظیفه دلسوزان به نظام اسلامی را سنگین تر می کند که نسبت به تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام تلاش مضاعف کنند.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات را توجه به ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی و تقویت روحیه جهادی و تلاش مخلصانه و شبانه روزی مسئولین کشور دانست.

سردار نوعی اقدم اضافه کرد: امروز آمریکا و اسرائیل از عصبانیت بر خود می پیچند و نمی توانند قدرت اسلام را مشاهده کنند بنابراین دست به تحریم های بی رحمانه و غیر بشری می زنند ولی امدادهای الهی شامل حال ملت مسلمان خواهد شد و ما در پیمودن راه اسلام تنها و بی یاور نیستیم و خداوند در همه لحظات با ما است و همه احوالات و رنج ها و سختیه ای ملت ما را مشاهده می کند.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه سلطه ای از بیگانگان نمی تواند ما را تهدید کند و به حول و قوه الهی دهه پنجم انقلاب را با قدرتی فوق تصور همگان به پیش خواهیم رفت و تمدن عظیم اسلامی را با عنایات خداوند متعال و یاری امام زمان(عج) و رهبری امام خامنه ای  تحقق خواهیم بخشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار