به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت الغدیرشهرخورموج همایش هم اندیشی گشتهای رضویون بسیج برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۳۶۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت الغدیرشهرخورموج همایش هم اندیشی گشتهای رضویون بسیج با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه امام رضا(ع) ، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و متولیان و اعضاء گشتهای محله محور بسیج برگزارشد.

نیاز امروز جامعه ما ولایت پذیری و داشتن روحیه جهادی است

درابتدای این همایش برادر پاسدار سید اصغرامیری فرمانده حوزه مقاومت الغدیر به تشریح برنامه ها ، ماموریت ها و نیازمندی های گشتهای محله محور بسیج اشاره وافزود ، با تعامل بسیار خوبی که بین نیروهای بسیجی و نیروی انتظامی برقرار شده محله های شهر و روستاهای همجوار خورموج دارای امنیت پایداری است.

نیاز امروز جامعه ما ولایت پذیری و داشتن روحیه جهادی است

امام جمعه خورموج در این همایش ویژگی بارز بسیج و نیروهای آن را اخلاص دانست که در قرآن  به مخلصین لله تعبیر شده است.

حجت الاسلام مصلح خدایی شدن و برای خدا کار کردن را از خصوصیات بسیج دانست که این خصوصیات و ویژگیها باعث شد تا حضرت امام خمینی(ره) با آن همه مقام ومرتبه عرفانی افتخار خود را بسیجی بودن بداند و از خداوند بخواهد تا با بسیجیانش محضور بگرداند.

نیاز امروز جامعه ما ولایت پذیری و داشتن روحیه جهادی است

وی افزود با این خصوصیاتی که برای شما بسیجیان برشمرده شده ، وظیفه شما سنگین تر شده وباید به خودتان افتخار کنید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در ادامه گفت : دشمن هیچ وقت از دشمنی و عناد خودش دست برنمی دارد زیرا که خود را منجی و نژاد برتر بر روی زمین دانسته و از هیچ تلاش و کوششی برای براندازی این نظام دریغ نمی کند ، لذا وظیفه ماست که همیشه آماده باشیم و از لحاظ اعتقادی و نظامی مهیای دفاع باشیم.

سرهنگ غضنفری فرمود : دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از کودتای نوژه گرفته تا حادثه طبس ، جنگ هشت ساله و فتنه هایی که به بهانه های مختلف بر این نظام تحمیل کرده به دشمنی خودش ادامه داده و از هر فصت وبهانه کوچکی برای ضربه زدن استفاده می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : نیاز امروز جامعه ما ولایت پذیری وداشتن روحیه جهادی در تمامی زمینه ها وعرصه هاست.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) درپایان اظهار داشت : نیروهایی که درگشتهای محله محور برای تامین امنیت مردم اقدام می کنند درچارچوب قوانین ، ضوابط و ماموریت های ابلاغی عمل کرده و با نیروهای نظامی وانتظامی همکاری فعالی داشته و از این فرصت مغتنمی که دراختیارشان قرارداده شده برای خدمت رسانی وتامین آسایش مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات