خبرهای داغ:
سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر ، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی استان گفت :انقلاب اسلامی ما امروز راهبر مستضعفین عالم شده است و اگر کسی بخواهد نامی از نماد مبارزه با استکبار بیاورد نام ایران اسلامی را به زبان خواهد آورد چراکه مردم با فرهنگ خود انقلاب شان را به جهان صادر کردند
کد خبر: ۹۱۹۳۶۳۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر ، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی استان گفت : امروز انقلاب و نظام اسلامی ما برای تداوم  حیات خود از سرمایه شهیدان بهره می جوید و روزی که دشمن نابکار و خصم جهانی در قالب حزب بعث به کشور ما یورش برد تنها به مرز های ما حمله نکرد بلکه به تمام هویت های اعتقادی و ملی ما هجوم برد و اینجا بود که بسیجیان در برابر آنها ایستاد.

سپهر تشریح کرد: نماینده رییس جمهور وقت آمریکا و وزیر خارجه آمریکا در دیدار مخفیانه با صدام به او گفت ما به دنبال خشکاندن انقلاب اسلامی ایران هستیم و از تو حمایت می کنیم و این حمایت ۴۰ سال است که در قالب دوستی با معاندین ما یعنی صهیونیست ها ، تکفیری و سعودی برقرار است تا شاید ما روزی تسلیم آنها شویم که این خیال باطلی است .

جانشین سازمان اظهار داشت : راز تسلیم یک ملت در نبرد با دشمن ، تسلیم فکر و اندیشه آن ملت است و اگر ما هر زمانی از آرمان های دشمنان استکباری تبعیت کرده و تغییر باور و رفتار بدهیم ، آن روز روز مرگ ماست اما تا زمانی که با نام شهیدان و امام شهیدان مانوس باشیم تسلیم و مرگ نداریم .

سردار سپهر گفت :چهل سال مقاومت و ایستادگی در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان امروز ما را به عنوان یکی از قدرت های بزرگ دنیا نامیده است و اندیشکده های بزرگ غربی در حوزه های مختلف افول آمریکا را قطعی  دانسته و چرخش قدرت به شرق عالم با محوریت ایران را حتمی می دانند و  ما پیروزی خود را قطعی ی دانیم چراکه شعار اسلامی برای همه جهان را داده ایم و به آن باور داریم .

جانشین سازمان بسیج با اشاره به وحدت موجود در گلستان گفت : برای دفاع برادران اهل سنت خود در سوریه خون دادیم و از آنها دفاع کردیم تا ثابت کنیم شعار ما در جهان اسلام یعنی تحقق تمدین نوین اسلامی برای همه انسان های مستضعف است .

این مقام مسئول بیان داشت : انقلاب اسلامی ما امروز راهبر مستضعفین عالم شده است و اگر کسی بخواهد نامی از نماد مبارزه با استکبار بیاورد نام ایران اسلامی را به زبان خواهد آورد چراکه مردم با فرهنگ خود انقلاب شان را به جهان صادر کردند.

وی گفت : امروز انقلاب ما احیاگر دین اسلام شده است و این به واسطه مقاومت ، ایستادگی و مجاهدت رزمندگان ما به دست آمده است .

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها