فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری در کرج در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری در کرج با بیان اینکه مساجد محوری ترین محل تجمع بسیجیان و پایگاه دفاع از انقلاب هستند ، اظهار داشت:تفکر بسیجی برآمده از انقلاب اسلامی عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی جعفری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری در کرج به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: طرح محله مهربانی برای نخستین بار در پایگاه عمار یاسر که در مسجد الجواد (ع) عظیمیه کرج واقع شده است کلید خورد.

مساجد محوری ترین محل تجمع بسیجیان و پایگاه دفاع از انقلاب هستند

وی افزود: با اهالی محله و مومنین مسجد برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا معنویت و اخلاق محوری را در منطقه گسترش دهیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری در کرج اظهار داشت: شهروندان این محله با هر سلیقه و تفکری، توانمندی و تخصص خود را با هدف "اول همسایه، بعد خانه" در اختیار سایر اهالی قرار می دهند.

جعفری با اشاره به اینکه مردم توانمندی های خود را در خدمت عموم با محوریت مسجد می گذارند، تصریح کرد: کلیه صنوف، پزشکان، وکلا و ...در این طرح به صورت رایگان به مردم خدمت می کنند.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه در طرح محله مهربانی کسبه شهره به اخلاق مداری، رعایت حق الناس و مشتری مداری تقدیر شدند، گفت: معلمین نیز به صورت رایگان برای دانش آموزان محله کلاس های آموزشی رایگان برگزار می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها