خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر قم گفت: امروز حضور بسیج در عرصه امنیت فراتر از یک ضرورت بوده و باید به آن به‌عنوان بازوی قدرتمند نظام نگاه و توجه شود.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۷۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالله جلالی عصر دوشنبه در یک‌صد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در کشور اظهار داشت: فرمان تأسیس بسیج مستضعفان از طرف امام خمینی (ره) مؤثرترین فرمان در تأمین امنیت کشور بوده است.

وی تبلور حقیقی بسیج را در ۸ سال دفاع مقدس مورد بررسی قرار داد و افزود: امروز حضور بسیج در عرصه امنیت فراتر از یک ضرورت بوده و باید به آن به‌عنوان بازوی قدرتمند نظام نگاه و توجه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر تفکر بسیجی در ارائه خدمات به مردم تصریح کرد: امروز تمام کسانی که در عرصه تولید و خدمات‌رسانی نیز در حال فعالیت بوده و تلاش می‌کنند بسیجی هستند.

وی مهم‌ترین ویژگی بسیجی را عمل به تکلیف خود دانست و بیان کرد: مدیران و مسئولان شهر و همچنین تمام کسانی که در عرصه‌های تولید کار می‌کنند باید با تفکر و بینش بسیجی به مردم خدمت کنند.

جلالی در ادامه راهپیمایی حمایت از امنیت کشور را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور درصحنه‌های حساس و حمایت به‌موقع از نظام جمهوری اسلامی ایران بصیرت خود را نشان داده‌اند.

وی محکومیت اغتشاشات اخیر از طرف مردم قم را تحسین کرد و گفت: مردم شریف قم با حضور به‌موقع درصحنه‌های حمایت از نظام بصیرت خود را نشان داده و این آگاهی و عکس‌العمل به‌موقع تحسین‌برانگیز است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها