جانشین عملیات قرارگاه ثارالله در حماسه شکوه و پایداری ساوه تاکید کرد:

بسیج توانسته است تهدیدها را به شکل خوبی جوابگو باشد/فتنه های اخیر با قدرت بسیج خنثی شد

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله گفت : بسیج توانسته است تهدیدها را به شکل خوبی جوابگو باشد و فتنه های اخیر با قدرت بسیج خنثی شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۰۳۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج استان مرکزی از ساوه , سردار سیدعلیرضا ربیعی در همایش اقتدار بسیج و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ساوه در سالن 9 دی این شهر با اشاره به نقش پر رنگ بسیج در همه عرصه ها گفت : تفکر بسیجی در هرجا که باشد بصورت منسجم و هماهنگ بر هر تهدیدی غلبه خواهد کرد و از هیچ قدرت استکباری هراس ندارد.

وی اشاره ای به تحولات منطقه در سال های 89 و 90 کرد و گفت : در این مدت شاهد چند حادثه بزرگ در منطقه بودیم که تشکیل داعش , انقلاب مردم مصر و جدایی جنوب سودان بعنوان بزرگترین کشور در قلب آفریفا از جمله آنها بود که با کمی تفکر و بررسی دقیق تر میتوان فهمید که استکبار جهانی همه این موضوعات را با برنامه های خاصی دنبال میکرد.

جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله تهران تصریح کرد : با وقوع انقلاب در کشور مصر و همزمان برخی تحولات مهم منطقه قدرت های سردمدار خصوصا آمریکا به این موضوع اذعان کردند که این انقلاب مردم برگرفته از انقلاب جمهوری اسلامی ایران است سپس تلاش خود را برای فروپاشی و ایجاد تفرقه در آن کشور آغاز کردند.

سردار ربیعی اشاره ای به تحرکات مشابه فتنه در سودان کرد و افزود : در این کشور نیز استکبار جهانی با ایجاد دوقطبی سازی در بین مردم باعث جدایی بحش جنوبی از این کشور شدند لذا میبود در سالهای 89 و 90 از شکست انقلاب مردم در این کشور دفاع میکردیم زیرا هدف دشمنان ممانعت از نغوذ انقلاب و تفکر بسیجی در این کشور بود .

وی در ادامه به زوایای جنگ در سوریه پرداخت و گفت : پس از تجربه هشت ساله دفاع مقدس , این بار بسیجیان ما در سوریه به مبارزه با داعش پرداختند و به اذعان کارشناسان با توجه به اینکه زبان و فرهنگ مردم سوریه با ما متفاوت بود مدت ها زمان برد تا تفکر بسیجی را در بین مردم این کشور ایجاد کنیم.

سردار ربیعی تصریح کرد : با تلاش های فراوان سردار شهید همدانی و کارشناسان دیگر در مدت شش سال موفق شدیم این تفکر را در سوریه پرورش دهیم و با پایه ریزی بسیج مردمی بیش از دوازده هزار نیروی آموزش دیده آن را در صف ارتش و برای مبارزه با دشمن آماده کنیم که در نهایت به پیروزی در برابر داعش منجر شد.

این فرمانده سپاه افزود : در ونزوئلا که حیات خلوت آمریکا بود نیز به درخواست آنها و با اعزام فرماندهان خبره بسیجی از سقوط دولت آنها و ایجاد تفرقه و درهم شکنی کشورشان جلوگیری کردیم.

وی در ادامه خواستار رونق بیشتر مساجد بعنوان سنگر شد و افزود : باید شرایطی را فراهم کنیم تا زمینه حضور بیشتر مردم خصوصا قشر جوان در مساجد شویم چراکه به گفته امام مسجد سنگر است و نباید سنگرها را رها کنیم .

سردار ربیعی در پایان خواستار حضور پررنگ بسیجیان در همه عرصه های خدمت شد و گفت : بسیجیان باید در همه صحنه ها حضور خود را نشان دهند و در کنار آمادگی رزمی , امادگی معنوی خود را نیز برای خدمت به آحاد مردم و جامعه تقویت کنند.

در پایان این مراسم از جمعی از بسیجیان نمونه با اهدای لوح , تجلیل شد.

ارسال نظرات