خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اصفهان

بسیج ظرفیت پایان ناپذیر و فرهنگی است که در دل کشور رشده است/ امروز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی دشمنان را به درک واصل می‌کنیم

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج ظرفیت پایان ناپذیر و فرهنگی است که در دل کشور رشد کرده و ظرفیتی است که داعش را در سوریه منهدم‌ نمود و رزمندگان فلسطینی را به تاسی از بسیجیان ارتش خاورمیانه زمین گیر کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا عصر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان استان اصفهان، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) در این همایش اظهار داشت: بسیج ظرفیت و امکانی است که نظام جمهوری اسلامی ایران با ندای ملکوتی امام خمینی(ره) پس از 9 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی بنیان نهاده شد.

فرمانده سپاه استان اصفهان بیان کرد: امام خمینی(ره) ظرفیتی را ایجاد کردند که مردم به صورت داوطلبانه بتوانند از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: بسیج در اول انقلاب نقش ارزنده‌ای را در تثبیت انقلاب ایفا کرد و سپس به مبارزه با گروهک‌های تروریستی در داخل کشور پرداخت و بعد از آن بسیج توانست در کمک به مستضعفین نقش خود را به درستی ایفا کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: در توصیف بسیج همان بس که حضرت امام خمینی(ره) به آن غبطه خورد و از خدا خواست که با بسیجیان محشور شود چرا که در پیمان قطعنامه عنوان کرد که افتخار بنده آن است که خود بسیجی بوده‌ام همچنین بعد از ایشان امام خامنه‌ای ظرفیت و توانمندی‌های بسیج را آن‌قدر شکوفا و قابل تاثیر ساختند که در داخل کشور توانستند خدمات مختلفی را به اقشار مختلف ایفا کنند.

وی ادامه داد: بسیج ظرفیت پایان ناپذیر و فرهنگی است که در دل کشور رشد کرده و ظرفیتی است که داعش را در سوریه منهدم‌ نمود و رزمندگان فلسطینی را به تاسی از بسیجیان ارتش خاورمیانه زمین گیر کرد.

فدا تصریح کرد: بسیج و نقش آن در برقراری امنیت در کمک به نیروی انتظامی امکانی را فراهم ساخته که در 25 سال گذشته در تجمعات ناآرامی‌ها و فتنه‌ها در کشور کارکرد خودش را به خوبی نشان داده چرا که قابلیت‌های بسیج دشمنان را ناامید و مسئولان را امیدوار کرده است.

وی عنوان کرد: دشمنی که با هدف، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی از قبل این امکان را فراهم‌ کرد که با ایجاد راه‌بندان و تخریب زیرساخت‌ها مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهد با شکست روبه‌رو شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: به واسطه نقش آفرینی دشمنان و پشتیبانی غارت‌گران، ما بسیجیان هرگز از پشتیبانی ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست برنخواهیم داشت.

وی افزود: اعلام می‌داریم ما امانتی را که 23 هزار شهید استان اصفهان و خانواده شهدا از ارزش‌های جمهوری اسلامی حفظ و حراست نمودند به راحتی از دست نخواهیم داد.

فدا خاطرنشان کرد: ما آمده‌ایم که نفرت خود را نسبت به کسانی که با مال و جان مردم بازی کردند نشان دهیم و به پرتو این حضور بسیجیان از حمایت از بسیج اعلام کنیم که می‌توانیم عن قریب آمریکایی‌هایی‌ها را از منطقه دور کنیم.

وی بیان کرد: امروز به توانمندی‌های جوانان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی و دانشمندان ایرانی می‌توانیم دشمنان را به درک واصل کنیم فقط درخواستمان از مسئولان این است که همراهی بسیجیان را قدر بدانند و از ظرفیت‌های آنان استفاده کنند چرا که بسیج بی‌مزد و منت آماده همکاری با ارگان‌های کشور است.

همچنین سرهنگ محمد نصر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که با حضور بسیج در مقابل فتنه‌های اخیر بیان امام خمینی(ره) تجلی کرد که بسیجیان با حضور ارزشمند خود در مقابل معاندین و فریب خوردگان داخلی صف می‌کشند و کشور را از نا امنی و اغتشاش نجات می‌دهند.

نصر بیان کرد: بنده وظیفه خود می‌دانم از طرف ناحیه بسیج امام صادق(ع) از تمام فرماندهان پایگاه‌ها، گردان‌ها و همه کسانی که نقش آفرینی کردند و در این صحنه مهم و حساس از انقلاب اسلامی حفاظت نمودند تقدیر و تشکر کنم.

ارسال نظرات