خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اگر بسیج دشمن‌شناس نباشد نمی‌تواند تصمیم درستی بگیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر بسیج دشمن‌شناس نباشد به طور قطع نمی‌تواند تصمیم درستی بگیرد بنابراین باید یک شناخت واقعی از دشمن داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۰۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

اگر بسیج دشمن‌شناس نباشد نمی‌تواند تصمیم درستی بگیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در همایش تجلیل از خادمین مساجد استان همدان که در سالن همایش‌های تالار قرآن برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: ما اکنون چهلمین سالگرد بسیج را جشن می‌گیریم و چهل سال از انقلاب را پشت سر گذاردیم.

وی با بیان اینکه در بحران‌ها، فتنه‌ها و شرایط سخت هشت سال دفاع مقدس همه را با عنایت خداوند، تلاش و مقاومت پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که جبهه باطل با محوریت استکبار و آمریکا و هم پیمانانش در مقابل جبهه حق با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاترین تقابل را دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: به نصرت خداوند و پایداری و مکتب مقاومتی که در پیش گرفته‌ایم و رهرو رهبرمان در گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب هستیم در راستای تشکیل جامعه اسلامی و تمدن اسلامی گام خواهیم برداشت، همانطور که در ۴۰  سال گام اول همه چیز را با موفقیت پشت سر گذاشتیم چون متصل به قدرت لایتناهی بسیج بودیم.

وی با اشاره به اوصاف و نگرش و تفکر بسیج، ابراز داشت: در صحنه بودن، پای انقلاب بودن، انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن، از رهبری و ولایت تبعیت کردن و دشمن را شناختن همگی از اوصاف بسیج هستند. 

علیی افزود: اگر بسیج دشمن‌شناس نباشد به طور قطع نمی‌تواند تصمیم درستی بگیرد بنابراین باید یک شناخت واقعی از دشمن داشته باشد.

وی بیان کرد: در هفته‌ای که ما پشت سر گذاشتیم این مزدوران دشمن که از داعش هم جلو زدند چکار کردند؟ این ماهیت دشمن است این تز و روش دشمن بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: ۲۲ ماه بعد از تحولات دی ماه سال ۹۶ آموزش داده بودند و روش‌های متفاوتی آموزش دیدند؛ ما نباید نسبت به دشمن نگاه خفیف و مثبتی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این فتنه دشمن روش‌هایی را به کار برد که ماهیت خود را نشان داد، دشمن‌شناسی از جمله ضرورت‌های فردی و بصیرتی است.

علیی یادآور شد: در سال ۶۱ هجری که واقعه عاشورا اتفاق افتاد اگر بخواهیم بگوییم که چرا امام را به مسلخ کشاندند جواب آن یک کلمه است و آن عدم شناخت دشمن است که با بی تفاوتی از این مسئله گذشتند و امام خود را نشناختند.

وی با بیان اینکه اگر ما شناخت واقعی از دشمن داشته باشیم هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خوریم، گفت: وظیفه بسیج این است که دشمن غدار را بشناسد چرا که اگر دشمن را نشناسیم، نمی‌توانیم به مصاف او برویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه وظیفه بسیج در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و سبک زندگی، جهاد کبیر است، افزود: ما نباید از کافران اطاعت کنیم.

وی ابراز داشت: بی‌حجابی، و ابتذال را در شبکه‌های اجتماعی ترویج می‌دهند و هر روز آمار طلاق، ناهنجاری‌های اجتماعی و برخی رفتارها از جمله سگ‌بازی و کشف حجاب زیاد می‌شود و این قبح احکام، شناختی است و در یک جنگ با ما مقابله می‌کنند، این نوع دیگری از جنگ است که در جامعه ما شروع شده و نباید اجازه دهیم غیرت دینی در جامعه پایین بیاید و امربه معروف انجام دهیم.

علیی خاطرنشان کرد: باید غیرت دینی بسیج بجوشد، بسیج پشتوانه محکم انقلاب است، دشمنان ما احمق هستند چراکه زود اقدام کردند و بنزین را تابلو کردند و دستشان رو شد و این حماقت دشمنان ما است و امروز در بهت و سرگردانی هستند و باورشان نمی‌شد که این فتنه ظرف ۴۸  ساعت جمع شود بنابراین هنوز در خماری هستند.

وی با بیان اینکه ما در گام دوم امیدوارتر هستیم، تصریح کرد: اگر در گام اول امیدوار بودیم در گام دوم امیدوارتریم چراکه وعده الهی حق است و این انقلاب چشم انداز بسترسازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در این ۴۰  سال نیز آن اهدافی که رهبری تدوین کرده در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به دست بسیج عمل خواهد شد.

در پایان این مراسم از خادمین مساجد استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار