خبرهای داغ:
مسئول تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: تشکیل حکومت بزرگ جهانی اسلامی با حضور و اقتدار بسیج امکان پذیراست.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۸۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،همایش شکوه مقاومت بسیجیان درشهر پیش  قلعه شهرستان مانه وسملقان روز سه شنبه در محل مسجد جامع با سخنرانی مسئول تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام ) حجت الاسلام وضیع برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام وضیع ، ایمان و تقوا را دو عامل مهم برای ماندگاری انسان دانست و گفت شاخصه انسان با ایمان را اگر می خواهید پیدا کنید مراجعه کنید چقدر حرف خدا را قبول دارد، حضرت علی (علیه السلام ) می فرماید : آدم اگر چشم سر نداشته باشد بهتر از آن است که بصیرت نداشته باشد. وی تصریح کرد ، ویژگی بسیجی اطاعت بی چون و چرا از فرمان امام زمانش و ولایت است ،اطاعت باید باشد؛ ولی نمی گوید اطاعتم باید در اثر دانشم باشد؛ بلکه چه بداند ، چه نداند، فرمان امام زمان و ولی امرش را از روی ایمانی که دارد اطاعت می کند. وی، تصریح کرد: بسیجی به دلش شبهه راه نمی دهد؛ زیرا وقتی شبهه وارد شود، تبدیل به ظلمت خواهد شد و بین اطاعت و تکلیف فاصله می اندازد.حجت الاسلام وضیع  گفت: بسیج تنها در جریان خودی ذوب می شود، که این جریان نگاهش ولایی محض است و ولایت را رکن اساسی و اصیل نظام دینی و اساس حکومت می داند. وی، گفت: جریان خودی هیچ وقت رنگ نمی بازد و سُستی در آن راه ندارد و شبهه آن را زمین گیر نمی کند. جریان خودی را خدا در سوره مجادله تعریف کرده است. جریان خودی تنها به ولایت توحیدی نبوی و علوی و ائمه معصومین علیهم السلام فکر می کند.وی افزود ، مؤمن واقعی کسی است که ذوب در ولایت است که ویژگی بسیج نیز همین شاخصه است.  حجت الاسلام وضیع در ادامه، سومین شاخصه بسیج را مراقبت از خود دانست  و انسانها  برای قدرت درونی  باید به سمت خودسازی بروند و ساخت خانواده (دگرسازی ) درپایان صحبتهای خود به فرمایش شهید بهشتی اشاره کرد،عصبانی باش ای آمریکا و از این عصبانیت بمیر.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها