فرماندار شهرستان سرباز گفت: بسیج در بزنگاه زمانی حساس و با تدبیر و رهبری مردی فرزانه بوجود آمد و از مقاطع بسیار حساس گذر کرد تا امروز تبدیل به نهالی مستحکم و فرزندی خلف شده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۱۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرباز، محمد کدخدا، فرماندار شهرستان سرباز در جلسه نشست نهضت روشنگری که در بخش پیشین شهرستان سرباز برگزار شده بود اظهار داشت: ما اکنون در جشن ۴۰ سالگی فرزند خلفی هستیم که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوجود آمد و امروز این اتفاق مبارک را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: بسیج در بزنگاه زمانی حساس و با تدبیر و رهبری مردی فرزانه بوجود آمد و از مقاطع بسیار حساس گذر کرد تا امروز تبدیل به نهالی مستحکم و فرزندی خلف شده است.

فرماندار شهرستان سرباز تاکید: بسیج به عنوان یک نسخه شفا بخش به ملت ایران تقدیم شد و موجب آن شد تا در کمترین زمان ممکن بر کشور ما تاثیر گذاشته و موجب پیشرفت و توسعه شود.

کدخدا تصریح کرد: امروز عرصه جهاد برای بسیج متفاوت و گسترده است و بسیج در حوزه‌های علمی، سازندگی، سیاسی و ... وظایفی دارد و اقدام می‌کند.

وی افزود: سلاح علمی و فکری بسیج بسیار برای پیشرفت جامعه لازم است و این بسیج است که می‌تواند کشور ما را به قله‌های بلند علمی برساند.
ارسال نظرات