خبرهای داغ:
فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا (س):
احسانی با بیان اینکه انتظار مردم و جامعه از طلبه بسیجی به واسطه طلبه و بسیجی بودن بالا است، گفت: بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام باید کانون فکر، علم، آرامش و معنویت برای همه طلاب باشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۷۰۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، خانم زهرا احسانی در دیدار جمعی از فرماندهان و اعضای شورای بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر این مؤسسه علمی حوزوی، عنوان کرد: امروز ۵ آذر سالروز بسیج مستضعفان است که در سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و این روز را به همه بسیجیان تبریک می‌گویم.

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های خوبی که توسط دو نفر از اساتید بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام در زمینه پژوهش انجام شده و هنوز به چاپ نرسیده، گردآوری و موضوع‌بندی سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیجی و بسیج در ۲۰ سال اخیر است.

احسانی افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی سخنانی با این مضمون دارند که همانگونه که مردم از ما طلبه‌ها انتظارات ویژه دارند، از شما بسیجیان هم انتظار ویژه‌ای دارند؛ وقتی به این سخن توجه کنیم می‌بینیم که توقع و انتظار مردم و جامعه از ما که طلبه بسیجی هستیم، بسیار بالاتر است، زیرا جمع این دو است.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام باید کانون فکر، علم، آرامش و معنویت برای همه طلاب باشد، در پایان عنوان کرد: بنابه فرموده: حضرت امام خمینی (ره) بسیج مدرسه عشق است و امیدوارم که با خدمت و سربازی در این سنگر ارزشمند، مایه درخشش جامعه الزهرا علیهاالسلام در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها