خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج از اعجازهای ذهن مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و محصول یک الهام بی‌نظیر الهی که بر قلب امام(ره) تابید.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

بسیج از اعجازهای ذهن مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حسین سلامی در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در سالن انقلاب همدان، ضمن تبریک و تهنیت هفته دل انگیز و زیبای بسیج، اظهار داشت: بسیج از اعجازهای ذهن مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و محصول یک الهام بی‌نظیر الهی که بر قلب امام(ره) تابید.

وی افزود: در حقیقت بسیج، شجره مبارک و درخت تناوری است و رهبر جانباز، رهبر شجاع و پیشوای فداکار انقلاب امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ریشه‌های مستحکم بسیج بر ایمان و احساس ملت بزرگ ایران جا گرفت و شاخسارهای دل انگیز و زیبا و پرثمر آن همه سرزمین‌ها و قلب‌ها را با عطر دل‌آمیز خود پرنشاط کرد.

وی ادامه داد: بسیج بلد طیب است که از آن گیاه پاکیزه بیرون می‌آید و شما خواهران و برادران بسیج باور دارید و به این حقیقت مومن باشید که شما تجلی و نزول نصرت‌های الهی بر امت اسلام در این دوران هستید، شم تصویر ملائک آسمانی هستید که روزی در جنگ‌های خیبر و احد از آسمان نازل می‌شوید.

سردار سلامی با بیان اینکه وجود شوق‌افزا و شورانگیز شما در این میدان نشان از نصرت‌های الهی در این سرزمین است، گفت: این حضور سرشار از روح معنویت و فداکاری و وفاداری شما امروز دشمنان ما را مایوس می‌کند و امروز حضور شما از پرواز موشک به سرزمین کفر و استکبار مفیدتر است.

وی ادامه داد: بی‌دلیل نبود که امام راحل فرمودند «امتی بهتر از این ملت وجود ندارد»؛ حضور شما آرامش‌بخش است الهام می‌آفریند و به نظام ما قدرت و اعتبار می‌بخشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما با هر که بخواهد در برابر مردم ایران صف‌آرایی کند مقابله می‌کنیم، ابراز داشت: ما متحد و همیاران هم هستیم و از همه ظرفیت‌ها برای کمک به محرومان استفاده می‌کنیم.

وی افزود: ما مفتخریم امروز که نشان دهنده رویش‌های نوین انقلاب است دختران و پسران ما در این فضای معنوی و غیرت دینی و اسلامی در سرزمین سرشار از تاریخ درخشان نگینی در تاریخ تمدن ایران و اسلام و سرزمین علمای بزرگ، شریف و دانشمندان جاودانه، سرزمین مردمان سخت کوش و سرزمین ده‌ها هزار شهید پرافتخاری هستند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ما در برجسته‌ترین فاز تاریخ ایران هستیم، یادآور شد: امروز در مرکز جنگ تمام عیار هستیم اما در حال غلبه بر دشمن،  شکستن آروزها و سیاست‌ها و راهبردهای او هستیم.

وی با بیان اینکه ما توانستیم دشمنی را که قصد داشت ایران را به انزوا بکشاند، بایستیم، ادامه داد: ما امروز می‌بینیم در تعهدات منطقه و جهان، دشمنان ما که خود را بزرگ و مهیب معرفی می‌کنند و بیش از دو سوم قدرت اقتصادی و نظامی جهان را شکل می‌دهند امروز کجا هستند و در منطقه‌ای که قلب جهان اسلام است کجا قرار دارند و این به برکت امام ما است که می‌تواند حتی دشمن را مدیریت کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام ما با هدایت خود تمرکز دشمن را برهم زده است و امروز دشمن آواره و سرگردان و سرشار از ابهام و فاقد توانایی در عمل و عکس العمل گرفتار است.

وی اضافه کرد: نفوذ سیاسی دشمن و حتی توان و اعتبار سیاسی آن در حال تنزل است، بنابراین امروز در میدان سیاست، ایران قلب تحولات سیاسی و لنگرگاه استراتژی سیاسی است و قدرت تمرکز را گرفته است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: در عرصه جنگ اقتصادی دشمن در حال فلج کردن روح اقتصاد ایران است، اما ملت ایران آگاه است و می‌داند سعادت هیچ ملتی در گرو این نیست.

وی تصریح کرد: دشمن بحران زده و فرسوده شده و آمریکا یک نظام پوسیده و فرسوده و یک نظام دارای آلزایمر سیاسی است و نظامی است که بزرگ‌ترین اقتصاد جهانی است، نظامی که فلسفه سیاسی آن بر پایه ملت‌ها و عقب نگه داشتن آنها است تا خود رشد کند؛ آیا می‌توان در تعامل با چنین کشوری به استقلال، آزادی، رفاه و پیشرفت رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: ایران تاریخ کشورها را مطالعه کرده است و ملت ایران تاریخ غنی و تجربیات فراوانی را فرارو دارد.

وی با بیان اینکه ایران همانند خورشید در مقابل شب می‌ایستد و به پیش می‌رود، گفت: امروز دشمن می‌بیند با هزینه‌کردهای میلیاردی قادر نیست به هدفش برسد به همین دلیل آشفتگی و افسردگی و ناامیدی را در مسئولین و مقامات آمریکا می‌بینیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه در این جنگ بزرگ اقتصادی امروز ملت ایستاده‌اند، ابراز داشت: ایران در حال عبور از استراتژی تحریم است و به زودی این خواب آشفتگی دشمن را همانند سحر جادوگران باطل خواهد کرد اما به میدان نگاه کنید به عرصه‌های نظامی، اینکه چگونه ایران سرمایه‌ها را درهم شکست و حلقه‌های زنجیر مقاومت را که دشمن آمده بود بشکند مستحکم نگه داشت، و اینکه لبنان، سوریه، عراق و یمن اینها چگونه در مدار جمهوری اسلامی قرار گرفتند و نفوذ بزرگ انقلاب اسلامی و ملت ایران در میدان، آمریکا و متعهدانش را شکست داد.

وی با بیان اینکه ایران بزرگ است، تصریح کرد: به عملیات بزرگ روانی دشمنان بنگرید که می‌خواستند در فتنه اخیر با استفاده از پیاده نظام داخلی به یک شورش دست بزنند اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری تمام اقدامات آنها سوخت و دود شد و با درخشش تاریخی مردم ایران، ایران امروز ایمن و سربلند در نقطه منحصر به فردی از تاریخ قرار داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج تفکرش خدمت به مردم، نجات محرومین و مستضعفان است، گفت: بسیج بیرق‌دار و قلب شورانگیز تفکر و احساس انقلابی ما و فرمول غلبه بر مستکبران است.

وی ادامه داد: بسیج میقات پابرهنگان و پیام‌آور رحمت، آرامش و عزت است و امروز می‌بینیم که بسیجیان همه عرصه‌های خدمت را گشوده‌اند و پیشگام در همه عرصه‌های علم، فناوری، دفاع، هنر، ورزش، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی است که این پیشگامی جزء مختصات بسیج ما است.

سردار سلامی گفت: ما با مردم در تمام سختی‌ها شریک و در قلب سختی‌ها همراه آنها هستیم و ما در قلب آن خطر حضور داریم، ما پیش‌مرگان مردم هستیم، مردم برای ما واژه و کلمه مقدسی هستند، مردم فلسفه انقلاب ما هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برای سلامت همه بشر آمده است، افزود: مردم ما در دیدگاه امام راحل و رهبر عظیم الشأن همه چیز ما هستند، هویت، امید، عشق و آرمان ما هستند که بر قامت مردم ما زیبا می‌نشیند و امروز طرح‌های محرومیت‌زدایی را افتتاح می‌کنیم و این نهضت همچنان ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما با هرچه که در مقابل مردم ایران صف‌آرایی کند، می‌جنگیم و ما دست به دست هم می‌دهیم، ما یک تن غالب هستیم و همه اعضای یک پیکر هستیم و تا هستیم نمی‌گذاریم سختی بر ملت ما تحمیل شود.

وی بیان کرد: مطمئن باشید ما نمی‌گذاریم مردم در سختی باشند، ایستادگی مقاومتی است که به ایستادگی ملت می‌انجامد اما از آن طرف در شکستن دشمن به مقاومت و پیروزی می‌رسیم؛ مبادا میل خفی به ظالمان پیدا کنید، ما به وعده‌های خدا ایمان و اعتماد داریم قلب‌هایمان مستحکم و مطمئن است.

سردار سلامی ابراز داشت: دشمنان ما مراقب باشند ملت ایران بزرگ، قدرتمند، رشید، مقاوم و سربلند است اگر به رفتار خبیثانه خود ادامه دهند ملت ما پاسخ دهنده و هنرمند در شکست دادن دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران دشمنش را به فضل الهی در هم می‌شکند و ما اکنون پس از یک فتنه بزرگ دوباره به عرصه سازندگی و فقر می‌رویم ما فرستادگان رهبرمان هستیم ایشان ما را امر کرده تا همه ظرفیت‌ها را برای محرومیت‌زدایی بکار ببریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها