نشست هم انديشي جمعي مجريان گشت هاي رضويون ناحيه سپاه ساوه با حضور امام جمعه ساوه و فرماندار محترم ساوه و اعضاي شوراي تأمين و مسئولين شهرستان ساوه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۰۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در بازدید از گشت های رضویون بسیج این شهرستان گفت:
طبق منویات رهبر معظم انقلاب، امنیت از نیازهای هر جامعه است و امنیت پایدار درون زا و از خود مردم می جوشد .
وی افزود: با هماهنگی دستگاه های امنیتی ، انتظامی و قضایی این ماموریت به بسیج سپرده شده است.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: این همکاری و حضور در صحنه با تبعیت از قانون می تواند به مردم نسبت به امنیت اطمینان دهد.
سرهنگ حجت اله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه نیز گفت: بسیج توانسته در چهل سالگی خدمات خوبی را برای کشور به یادگار بگذارد و در بحث خدمات اجتماعی بسیج ، گشت رضویون با بکارگیری معتمدین و بسیجیان نسبت به آسایش و امنیت محلی خدمات می دهد.
وی افزود: در این گشت ها ، تیم های سه تا پنج نفره در حال گشت زنی برای امنیت محلات طبق نقشه های تعریف شده هستند.
سرهنگ دستجانی بیان کرد: این گشت ها از تعقیب و گریز ، ضرب و شتم منع شده اند و امیدواریم امنیت پایدار جامعه و الفت مردم با بسیج را به ارمغان آورد.
علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه نیز گفت: بسیج یک فرهنگ و فراتر از یک سازمان است و می تواند کمک کند به تعالی و رسیدن به تمدن انقلاب اسلامی مورد تاکید رهبری کمک کند.
وی افزود: بسیج از نهادهای مقدس و یادگار امام راحل است که در همه عرصه های مختلف و مهم کشور نقش داشته است و هر جا با مانعی انقلاب مواجه شده است کمک حال بوده است .
فرماندار ساوه بیان کرد: این طرح گشت رضویون از ابتکارات خوب برای تامین امنیت و رفاه مردم است که امنیت را مردمی می کند.

ارسال نظرات