خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: کار جهادی، انقلابی، روحیه ایثار گری، تقوا، خلوص و عمل به موقع و بجا از ظرفیت ها نشانه های نیروی بسیج است.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۱۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  سردار مجتبی فدا با حضور در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان در مسجد قبا ملک شهر ضمن تبریک هفته بسیج و چهلمین سال تاسیس بسیج به نفس قدسی حضرت امام خمینی(ره) گفت: در چهل سال گذشته بسیج منشاء خیرات و برکات بسیاری بوده؛ تقدیم 100 هزار شهید با عنوان شهدای بسیجی کشور و 13هزار شهید بسیجی از 23 هزار شهید اصفهان از افتخارات بسیج است.

فرمانده سپاه استان اصفهان ادامه داد: بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در امر خدمت رسانی، کمک به کشور، محرومیت زدایی، مقابله با جنگ نرم دشمن و تهدیدات منطقه ای و داخلی نقش ایفا کرده و کارکرد مثبتی را نشان داده است.

سردار فدا در ادامه گفت: عظمت بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بسیج و نیروی های بسیج، گردان های بسیج و… را مورد هجمه قرار می دهند به واسطه تاثیر گذاری نقش بسیج در تقویت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج تنها نیرویی است که پایان ناپذیر است و تمام شدنی نیست. بسیج تشکیلاتی است آماده شده برای چالش های نظام، برای برنامه پیش روی نظام، مقابله با تخریب کنندگان و آسیب زنندگان فرهنگ و… در کشور.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: بسیج در اقشار مختلف مشغول خدمت رسانی به مردم است و در طول چهل سال گذشته همراه با مردم، برای مردم بوده و بسیجی زندگی، وقت و عزت خودش را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

سردار فدا تاکید کرد: کار جهادی، انقلابی، روحیه ایثار گری، تقوا، خلوص و عمل به موقع و بجا از ظرفیت ها نشانه های نیروی بسیج است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه بسیج با تشکیل و راه اندازی اقشار بسیج مختلف امکان و ظرفیتی را فراهم کرده است که همه افراد در هر سن و با هر شغل، حرفه و تخصصی به مردم کشور خود خدمت کنند.

فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به نقش بسیج در کنترل اغتشاشات چند روز گذشته گفت: آخرین نمونه عملکرد بسیج را در چند روز گذشته مشاهده کردید که دشمنان قصد داشتند از نگرانی و ناراحتی مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین که حق مردم است سوء استفاده کند.

وی ادامه داد: دشمن با سازماندهی، آموزش تیم های خرابکار و اجیر کردن اراذل و اوباش قصد داشت ظرفیت ها و زیرساخت های ایران را مورد هجوم قرار بدهد؛ که هرکدام از این اقدامات در هر کشوری می توانست آسیب های چندین ماهه و چندین ساله داشته باشد ولی خلوص، اقتدار، از خود گذشتگی بسیجیان باعث شد علیرغم ناراحتی ها در دفاع از جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر ولایت موثر باشند و 48ساعته طومار اغتشاشگران را درهم پیچیدند.

سردار فدا با اشاره به گشت های بسیجی طرح رضویون گفت: امروز شرایطی فراهم شده که بسیجیان بدون کوچکترین چشم داشتی شبانه روز در کمک به نیروی انتظامی مشغول انجام گشت های رضویون هستند؛ امنیت پایدار و آرامش به مردم هدیه می دهند و اگر اغتشاشگران و غارتگران فکر تعرض به جمهوری اسلامی و اموال و آرامش مردم داشته باشند، بسیجیان داوطلبانه و ایثارگرانه آماده جان فشانی در راه اسلام و مسلمین هستند.

وی با ابراز امیدواری به آینده انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم در آستانه چهل سالگی تشکیل بسیج و گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم با کمک جوانان و نوجوانان ظرفیتی را ایجاد کنیم که آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در سطح منطقه و جهان به اهتزاز در بیاوریم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به ناراحتی مردم مسبت به افزایش قیمت بنزین گفت: از بعضی مدیران که در موضوع افزایش قیمت بنزین، فهم، شعور، درک و منزلت مردم را در نظر نگرفتند گله مندیم اما با وجود این گله مندی به عشق مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در این راه که همان راه حضرت امام خمینی (ره) است از همه هستی خود می گذریم که نظام انقلاب اسلامی خسارتی نبیند.

سردار فردا با اشاره به جانبازان اغتشاشات هفته گذشته گفت: ما انقلاب کردیم که عزت و سربلندی مردم و ایران اسلامی حفظ شود و در حوادث و اغتشاشات هفته گذشته بخشی از عزیزان ما 180 تیر ساچمه خوردند، تیر از سلاح کلاش خوردند، دست ها و پاهایشان شکسته شد، چشمشان نابینا شد اما حاظر نشدند اجازه بدهند به جان، مال و ناموس مردم و نظام اسلامی خدشه ای وارد شود.

وی ادامه داد: ما این مردم را صادق، وفادار و پایبند به انقلاب و جمهوری اسلامی می دانیم و افرادی که در چند روز گذشته به امکانات و زیرساخت های کشور خسارت زدند مردم نیستند و نخواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها