مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال با اشاره به روحیات بسیجیان گفت: بسیجیان ادامه‌دهندگان راه شهدا و پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۲۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام جعفر توحیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال، در یادواره شهدای روستای نساز از توابع  بخش خورش رستم شهرستان خلخال با اشاره به روحیات بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: بسیجیان ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند.

وی بیان کرد: در حوادث اخیر مردم ایران معنی امنیت را به تمام معنا درک کردند و به معنی بسیج به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا در کشور پی بردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال یادآور شد: وظیفه ما به عنوان بسیج این است که با حفظ آرمان‌های شهدا ادامه‌دهنگان راه شهدا و پیرو خط رهبری در تمام عرصه‌ها باشیم تا کشور ما از دست دشمنان در امان بماند.

توحیدی افزود: بسیج در همه برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی در صنف‌های مختلف مردمی در عرصه‌های اقتصادی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی نقشی موثر ایفا کرده است و بسیجیان با ایثارگری‌های خود پشتوانه‌ای برای نظام مقدس اسلامی و زمینه‌ساز سربلندی کشورمان هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: شهدا برای امنیت و آسایش مردم ایران اسلامی از خون پاکشان گذشتند و به رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در برابر همه دشمنان ایستادند و نگذاشتند انقلاب عزیزمان به دست دشمنان بیفتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا از خون این عزیزان که در راه اسلام و قرآن ریخته شده پاسداری کنیم.

توحیدی با بیان اینکه یادواره شهدا در پرورش نسل فاخر اثر زیادی دارد و برگزاری آن دین کوچکی است به شهیدان، اظهار کرد: شهدا، خود را فدای عزت و عظمت کشور کردند و ما مدیون شهدا هستیم و این مجالس فرصتی است تا سیره و رفتار آن‌ها را مطرح و جوانانمان را با آن آشنا کنیم.

یادواره شهدای روستای نساز از روستا‌های بخش خورش‌رستم از توابع شهرستان خلخال به‌مناسبت هفته بسیج در مسجد سیدالشهدا(ع) این روستا برگزار و در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام رحیم‌اله عیوضی و سعید مهری تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات