معصومی گفت: خدمات بسیج در تمامی عرصه های هنری، فرهنگی، امنیتی و ....گسترده و درخشان است و در مواقع بحران در کشورمان مثل سیل و زلزله شاهد مدد رسانی بسیج هستیم.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۵۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

 پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت و برجسته سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: خدمات بسیج در تمامی عرصه‌های هنری، فرهنگی، امنیتی و .. . گسترده و درخشان است. در حقیقت بسیج همیشه در عرصه‌های مختلف از جمله هنر و چه در زمان بحران‌ها و حوادث ناگهانی مانند سیل و زلزله حضور به موقع داشته و کمک رسان و البته کارسازبوده است.
وی در ادامه به بیان فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان پرداخت و افزود: از نظر من فعالیت های بسیج هنرمندان هم خوب است. از آنجایی که بنده ساکن تهران نیستم و در یکی از شهرستان‌ها سکونت دارم از نزدیک فعالیت‌های بسیج هنرمندان را شاهدم، می‌توان گفت در سطح خوبی است اما به گستردگی فعالیت های بسیج هنرمندان تهران نیست.
پروانه معصومی در ادامه اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان می‌تواند متولی تولیداتی در زمینه فیلمسازی پیرامون مسائل مربوط به محیط زیست شود. از آنجایی که اثرگذاری و آگاهی بخشی فیلم بر مخاطب نسبت به گرایش های دیگر هنری بیشتر است، می‌تواند در این حوزه فیلم‌های با کیفیتی در این حوزه انجام و ارائه دهد .

ارسال نظرات