خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مسئولان باید تکریم مردم، پاسخگویی صحیح و به موقع و خدمت خالصانه را سرلوحه عمل و رفتار خود قرار دهند، گفت: لازمۀ موفقیت در عرصه خدمت نیز کار انقلابی و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۶۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به‌مناسب هفته بسیج اكرمی، مدیرکل بازرسی فارس، انصاری، مدیرکل ثبت اسناد و ناصری، مدیرکل بانک انصار فارس با سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

غیاثی در این دیدارها با بیان اینکه بسیج یکی از نمادهای اصلی همراهی و همگام بودن مردم با انقلاب اسلامی است، گفت: این شجره طیبه که متشکل از اقشار مختلف مردم است، بهترین بستر برای تربیت معنوی، خدمت به مردم و نقش‌آفرینی موثر در راستای آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی خطاب به مدیران و مسئولان استان فارس بر این نكته تأكید كرد كه روحیه بسیجی و جهادی شاخصۀ اصلی مدیر و مسئول تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: مجموعه مدیران و کارمندان سازمان‌ها و نهادهای اجرایی در استان فارس تکریم مردم، پاسخگویی صحیح و به موقع و خدمت خالصانه را سرلوحه عمل و رفتار خود قرار دهند.

وی یادآور شد: رسالت مهم قشر بسیج ادارات و کارمندان ترویج فرهنگ بسیجی در فضای ادارات و سازمان‌هاست و اگر فرهنگ بسیجی در رفتار و عمل مدیران و کارمندان نِمود پیدا کند، بسیاری از آسیب‌ها و اشکالات نظام اداری کشور حل خواهد شد.

غیاثی با تأکید بر اینکه سَبکِ زندگی شخصی و اجتماعی شهدای کارمند باید به‌عنوان الگو و شاخصه به شاغلان در ادارات معرفی شود، گفت: آنچه امروز می‌تواند در موضوع حل موثر مشکلات کشور راهگشا و راهنمای مدیران اجرایی باشد،‌ بازخوانی و به‌کارگیری مؤلفه مدیرت بسیجی و جهادی در فرآیند تصمیم‌گیری و اجرای امور است که نمونۀ درخشان و تاثیرگذار آن را در دوران دفاع مقدس و در سیرۀ شهدای بسیجی مشاهده می‌کنیم.

وی با تجلیل از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اعلام برائت از اشرار و اغتشاشگران، گفت: مردم با بصیرت فارس و شیراز با این حضور حماسی بار دیگر همراهی و تجدید بیعت خود با انقلاب اسلامی را به همگان نشان دادند، اکنون رسالت مهم مدیران دستگاه‌ها و نهادها تلاش بی‌وقفه در راستای رسیدگی به امور مردم است و لازمۀ موفقیت در عرصه خدمت نیز کار انقلابی و تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه فجر همچنین نقش نظارت و بازرسی را در حُسن اجرای امور در نظام اداری کشور بسیار مهم دانست و افزود: حضور میدانی و فعال بازرسان و ارزیابی مداوم عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اینکه از بروز کم‌کاری و خطا جلوگیری می‌کند بلکه ضمن سالم‌سازی فرآیندهای اداری، اعتماد و رضایت عمومی از نظام اداری کشور را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها