خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:
دوستدار گفت: همه خانواده‌ها در معرض تهدید‌های فضای مجازی هستند و باید راه استفاده درست از این فضا را بیاموزند که در این راستا معاونت فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقای آگاهی و دانش اقشار مختلف جامعه، برای مقابله با این تهدید‌ها وارد شده و خدمت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۲۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ محمدجعفر دوستدار ظهر امروز در همایش بزرگ فضای مجازی شهرستان اقلید با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در دورانی که تمام دنیا زیر سیطره دو قدرت شرق و غرب بود، امام خمینی پرچم اسلام را برافراشت و این مرد خدایی برای تثبیت و حفظ انقلاب، دستور تأسیس بسیج را داد.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که برای پیشبرد اهداف نظام تلاش می‌کنند بسیجی هستند، افزود: هر روز که از عمر انقلاب می‌گذرد بیش از پیش، ثمرات تدبیر امام در تاسیس بسیج نمایان می‌شود.

دوستدار با اشاره به توطئه‌هایی که چهل سال علیه نظام و انقلاب اسلامی صورت گرفت از جمله ترور، کودتا، تحریم، تحریک طایفه‌ها، جنگ تحمیلی و .... گفت: شهدا انقلاب را بیمه کردند چرا که شاهد بودیم در سال‌های نخست پس از انقلاب اسلامی، ایران با دست خالی توانست به چنان جایگاهی برسد که قابل تصور برای دشمنان نبود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به هزاران گروه جهادی بسیجی که در سطح کشور، برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیج در تمام عرصه ها حضوری موثر داشته است و با گذشته چهل سال از عمر انقلاب، جوانان بسیجی ما میدان را خالی نکرده و محکم و با صلابت در برابر تهدیدات دشمن ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمن پس از جنگ هشت ساله، پی برد که دیگر با جنگ نظامی نمی تواند ایران را نابود کند به همین دلیل به شیوه‌ای دیگر به جنگ خود با ما ادامه داد که رهبر انقلاب آن را تهاجم و جنگ فرهنگی تعبیر کرده‌اند.

دوستدار ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، نظم نوین جهانی را به هم ریخت و اعلام کرد که زیر پرچم شرق و غرب نمی‌رود که این موضوع بر دشمنان سخت آمد و دست به تحریم همه جانبه و ظالمانه علیه ملت ایران زدند در حالی که در این سال‌ها رسانه‌هایشان بر روی ما باز بود و با تولید محتوا در رسانه‌ها و فضای مجازی سعی در شکست انقلاب داشتند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در ادامه اظهار داشت: بعد از رسانه و ماهواره و برنامه‌های مختلف، اکنون با استفاده از فضای مجازی در کمین جوانان و فرزندان ما هستند که باید جامعه را آگاه کرد تا در محاصره تبلیغاتی و جنگ نرم دشمن پیروز شویم.

دوستدار همچنین با اشاره به ساختار جدید سپاه و راه اندازی معاونت های اجتماعی و فضای مجازی؛ از جهاد بسیجیان در حوزه فضای مجازی با تشکیل گردان های سایبری سخن گفت و اشاره کرد که این مجموعه‌ها برای مقابله با تهدیدات رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن فعالیت می‌کنند.

وی ابراز داشت: همه خانواده ها در معرض تهدیدهای فضای مجازی هستند و باید راه استفاده درست از این فضا را بیاموزند که در این راستا معاونت فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقای آگاهی و دانش اقشار مختلف جامعه، برای مقابله با این تهدیدها وارد شده و خدمت میکند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با بیان اینکه باید مقابل تهمت‌‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها در فضای مجازی ایستاد، تاکید کرد: سکوت در برابر توهین و دروغ‌گویی علیه دین، رهبری و ارزش‌ها، به معنای شرکت در این اقدام است و باید مقابله کرد.

دوستدار خاطرنشان کرد: امید داریم که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آغازی برای برداشتن گام‌های موثر در عرصه فضای مجازی باشد و موفقیت در این جبهه بستگی به همت بسیجیان دارد و لازم است حضوری موثر و انقلابی داشته باشند.

در ادامه این همایش جانشین فرمانده سپاه اقلید اظهار داشت: قرارگاه فضای مجازی شهرستان اقلید در راستای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی اقدامات موثری داشته که شبکه‌سازی و بهره‌گیری از توان و استعداد نخبگان و علاقه‌مندان فضای مجازی شهرستان از جمله این اقدامات بوده است.

سرهنگ مهدی صالحی گفت: رصد مسائل اجتماعی و فرهنگی و پیگیری مشکلات مردم؛ از دیگر رویکردهای این قرارگاه در راستای کمک به حفظ و ارتقای امنیت شهرستان و رفاه مردم و همراهی با سایر نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی است.

جانشین فرمانده سپاه اقلید با اشاره به عملکرد خوب این قرارگاه برای ارتقای سواد رسانه ای شهرستان، عنوان کرد: در یکسال گذشته حدود 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردمی تحت پوشش بخش آموزش قرارگاه فضای مجازی شهرستان قرار گرفتند.

منبع: شیرازه

ارسال نظرات
پر بیننده ها