مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: رعایت حجاب و عفاف تمرینی برای سربازی در رکاب امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۹۱۹۵۹۴۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه منصور رعایت عجاب و عفاف را از ویژگی های یاران امام زمان (عج) و خواهران بسیجی عنوان کرد و افزود: رعایت کردنن حجاب و عفاف برای دختران محجبه انقلابی تمرین سربازی برای سرباز بودن به امام زمان (عج) است.

وی افزود: دشمن می خواهد با رواج بدحجابی و بی حجابی هویت دینی زنان اسلامی را از بین ببرد وفرهنگ غربی خود را در سر تاسر جامعه ما نشر دهند.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: جهاد زن، حجاب و عفاف اوست؛ جهادی که در این برهه از زمان به لحاظ اهمیت و کلیدی بودن در پیروزی حق علیه باطل، هم رتبه جهاد جهادگران دوران دفاع مقدس است.

 وی ادامه داد: زن با حجاب و عفاف در واقع یک رزمنده است، رزمنده‌ای که ارزش رزم او چه بسا والاتر و بالاتر از رزم رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه سناریوی دشمن برای حیازدایی و تخریب بنیان خانواده و ایجاد آشوب در کشور را برای تسلط بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دست آنها را از معادن موجود در  ایران اسلامی قطع کرده است.

وی در ادامه  سخنان خود به نقش بسیج در امنیت  جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی نیروی کارآمد در تمام عرصه‌ها و لشکر مخلصی  خدا که همواره در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام حضور فعال داشته  و توانسته دست دشمنان اسلام را از کشور دور کند.

حجت الاسلام طالعی آماده بکار بودن، دشمن شناسی را از  شاخصه های بسیج برشمرد و گفت:  بسیج نیروی کارآمدی  وانقلاب است که همیشه در صحنه است به همین خاطر دشمن توان تحمل این نیروی انقلابی را ندارد.

وی در ادامه  سخنان خود  از دانش آموزان  خواست که با رعایت حجاب و عفاف خودشان را برای سربازی به امام زمان (عج) اماده کنن تا سربازی لایق در رکاب آن حضرت باشند.

ارسال نظرات