فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع مدیران مراکز درمانی سپاه:

سپاه در حوزه بهداشت و درمان هم می‌تواند کمک کار دولت باشد

فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع مدیران مراکز درمانی سپاه این استان گفت:سپاه در حوزه بهداشت و درمان هم می‌تواند کمک کار دولت باشد.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۸۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز  در آئین افتتاح طرح شهاب درمانگاه های و مراکز درمانی که همزمان با چهارمین همایش فصلی مدیران درمانگاه‌ها و مراکز درمانی سپاه کربلا برگزار شد، گفت:‌بهداشت و درمان یک جایگاه ویژه ای در سپاه دارد.

سردار بابایی با بیان اینکه چندی پیش تمام مراکز درمانی به عنوان واحد مستقل و صرفا با انگیزه ارائه خدمات درمانی کار می کرد ، تصریح کرد: رده های درمانی نیروهای مسلح امروز این توانایی را دارند که اگرمجموعه بهداشت و درمان کشور دچار مشکل شد آن را حل کند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه یک نگاه عمیقی و راهبردی به مجموعه  بهداشت و درمان دارد، ادامه داد:‌ تمام درآمدهای این حوزه خرج حوزه معاونت بهداشت و درمان می شود.

سردار بابایی به شبکه سازی مراکز درمانی اشاره کرد و افزود:‌باید هر روز بر توانمندی مراکز درمانی که یک مجموعه بزرگ از رامسر تا بهشهر را داریم ، افزوده شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه تمام درمانگاه ها یک نقشه راه داشته باشند ، گفت:‌مجموعه درمان سپاه کربلا باید نواقص را برطرف کند و بر توسعه آن  بیفزاید.

سردار بابایی با تاکید براینکه همه مسئولین نواحی و مدیران درمانگاه ها از همه ظرفیت خود در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنند، خاطر نشان کرد:‌به عنوان نمونه باید در استفاده از آمبولانس ها مدیریت شود تا هم آمبولانس در اختیار شهرها و استان قرار بگیرد و  هم یگان های لشکر.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به انتقال تجارب درمانی، راه اندازی کارگاه های آموزشی مفید ، برای به درمانگاه های ناحیه را لازم دانست و گفت:‌راه اندازی سلامتکده در درمانگاه های مازندران مورد نیاز است.

سردار بابایی با بیان اینکه باید در بخش پیشگیری بیماری با تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی ورود پیدا کرد، افزود:‌ همانطور که کلینیک دیابت در مراکز درمانی راه اندازی شد می بایست با استفاده از طب سنتی در بخش پیشگیری بیماری ها هم ورود پیدا کرد که این راه اندازی سلامتکده ها را می طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها