طرح‌های محرومیت زدایی سپاه نور با حضور سردار بابایی به بهره برداری رسید/

از افتتاح باشگاه چندمنظوره تا تحویل خانه محرومین در بلده

رونمایی یادمان شهید زارع در روستای کرسی و افتتاح باشگاه ورزشی چند منظوره شهر بلده با هزینه‌ای بیش از ۴۵۰میلیون تومان امروز با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۰۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه نور در حاشیه افتتاح طرح‌های بخش بلده گفت: در اجرای طرح محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار دو خانه محروم در روستا‌های پیچ ده و حطر بخش بلده با هزینه‌ای ‏بالغ بر ۱۷۵میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

رونمایی یادمان شهید زارع در روستای کرسی و افتتاح باشگاه ورزشی چند منظوره شهر بلده با هزینه‌ای بیش از ۴۵۰میلیون تومان از دیگر برنامه‌هایی بود که سرهنگ اسدی به آن اشاره کرد.

او افزود: امسال با مشارکت خیران، کمیته ‏امداد امام خمینی و بسیج سازندگی سپاه ۱۱خانه محروم با هزینه یک میلیارد تومان ساخته و تحویل شد.

در ادامه فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای استقرار قرارگاه پیشرفت و ‏محرومیت زدایی در هر شهرستان خبر داد و گفت: یک طرح جامع با محوریت مردم و پشتیبانی ‏مسئولان و خیران با اولویت عمران و آبادانی دهستان‌ها و محلات ‏شهری کم برخوردار اجرا می شود.

سردار بابایی یادآور شد از بهمن ماه پارسال هزار و ۸۰۰پروژه محرومیت زدایی جزء ماموریت‌های سپاه کربلا مازندران بوده که تا کنون هزار و ۳۰۰طرح آن بهره برداری شد./صداوسیما

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها