مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: اصحاب رسانه باید برای بصیرت افزایی هرچه بیشتر در جامعه نسبت به فتنه دشمنان تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۸۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی روز دوشنبه در همایش رسانه انقلابی در اراک، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی کشور و منطقه، رسالت رسانه ها بسیار سنگین است به طوری که فعالیت آن ها باید در حوزه اطلاع رسانی برجسته تر از گذشته باشد.

وی ادامه داد: فضای مجازی، یکی از ابزارهای دشمنان به منظور فتنه انگیزی و اجرای توطئه در کشور به شمار می رود و این امر ضرورت دقت رسانه های کشور را نسبت به این موضوع دو چندان می سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز اصحاب رسانه با قلم خود و اطلاع رسانی به هنگام و دفاع از انقلاب و اطاعت از رهبری توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: اگر چه فتنه های دشمنان هیچ گاه پایان نمی یابد اما با کمک اصحاب رسانه می توان برای بصیرت افزایی در مردم جامعه اقدام کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز  باید التزام عملی و اطاعت از رهبری داشته باشیم تا انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان (عج) متصل شود.

انتهای پیام / 

ارسال نظرات