خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حضور در کاندیداتوری مجلس استعفا داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۳۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسینی بیانیه مهمی درخصوص ادامه روند حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر کرده که به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

《إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ》

مردم شریف و نجیب شهرستان‌های قزوین، البرز وآبیک

حفظ وحدت و یکپارچگی نیروهای انقلاب در مقطع فعلی که کشور با مشکلات و معضلات عدیده‌ای روبروست از اهم واجبات می‌باشد. نیروهای انقلاب باید در چارچوب منظومه‌ای از اقدامات همسو و با ایجاد وحدت و همدلی اجازه ندهند تشتت و تعدد کاندیداها در کارزار انتخابات اسفند ماه نتیجه را طوری رقم زند که بار دیگر کانون‌های قدرت و ثروت تعیین کننده مقدرات کشور و استان باشند.

شرایط امروز کشور به گونه‌ایست که باید افراد دلسوز انقلابی با ایثار و از خود گذشتگی زمینه تشکیل مجلسی کارآمد و دغدغه مند نسبت به مسائل اصلی مردم را فراهم نمایند و این امر جز با وحدت و همدلی قاطبه دلسوزان انقلابی محقق نخواهد شد.

بر این اساس اینجانب که مورد لطف و اعتماد اقشار مختلف مردم شریف شهرستان های قزوین، آبیک و البرز بوده‌ام و در دو مرحله از رای گیری شورای وحدت نیروهای انقلاب حائز بیش هشتاد درصد آرای مجامع این شورا شدم، اعلام می‌نمایم که در راستای وحدت و انسجام هر چه بیشتر نیروهای انقلاب از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صرف نظر نموده و با همه توان در جهت هم افزایی و پیروزی جریان انقلابی استان و گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حرکت خواهم‌ نمود.

امروز و در گام دوم انقلاب، کشور به یک تحرک اصولی، استوار و همه جانبه در حوزه‌های مختلف نیاز دارد و وجود مجلسی کارآمد و انقلابی که برنامه‌ای جدی برای مبارزه با پدیده‌های نامبارکی چون فقر و فساد داشته و حل مشکلات و معضلات معیشتی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد از اهم ضروریات است.

در خاتمه از همه عزیزان و اقشار مختلف مردم از جمله خانواده معزز شهدا و ایثارگران، روحانیون و دانشگاهیان، اعضای پرتلاش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و بویژه جوانان مومن و پر شور انقلابی که همواره یار و همراه اینجانب بوده اند تقدیر و تشکر نموده و عزت روزافزون ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام عظمی ولایت امام خامنه ای آرزومندم.

والعاقبه للمتقین، سید مرتضی حسینی
۱۳۹۸/۹/۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها