مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس:

صدا و سیما و بسیج دو نهاد انقلابی در حفظ و صیانت از انقلاب هستند

مدیر کل صدا و سیمای خلیج فارس گفت : بسیج و صدا و سیما دو نهاد انقلابی هستند که در راستای حفظ و استقلال ارزشهای انقلاب و صیانت از آن گام بر می دارند.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۶۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مهران جلائی در دیدار مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود : پوشش برنامه هایی با محوریت بسیج فقط مختص مناسبت ها نیست ، بلکه حوزه های تولیدی در این مرکز در طول سال برنامه هایی با محوریت فعالیت های بسیج و فرهنگ بسیج و انقلاب را بصورت مصداقی در دستور کار دارند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان گفت : این مرکز برنامه سازی در حوزه صدا ، سیما ، خبر و فضای مجازی از ابتدای سال شروع کرده است.

مدیر کل صدا و سیمای خلیج فارس افزود : در واحد موسیقی نیز یک نماهنگ با استفاده از خواننده مطرح استان با محوریت شهدای استان در حال تولید است که در روز یادواره کنگره شهدای استان رونمایی می شود.

سرهنگ داوود بهادری مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین هم در این دیدار با قدردانی از زحمات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برای پوشش خبری برنامه های بسیج در عرصه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی گفت : صدا و سیما نقش محوری را در انعکاس فعالیت های بسیج در عرصه های خدمت رسانی به مردم در جامعه ایفا می کند و در حقیقت بسیج همان فرهنگ خدمت رسانی به مردم را در کشور نهادینه می کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار