مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور در برابر ترفندهای دشمنان است که اوج اقتدار این نیروی الهی در هر عرصه ای مشهود می باشد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۵۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، محمد جواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت هفته در شرکت کلرپارس تبریزگفت: بسیج به معنای کل ملت ایران و همه کسانی است که دل در گرو عمران و ابادانی ایران دارند.

وی افزود: بسیج در همه عرصه نقش آفرینی داشته و با وجود تحریم ها و مانعی که دشمنان ایجاد کرده اند همواره کارنامه درخشانی دارد.

عقلمندی بسیج را پیشتاز مقابله با دشمنان دانست و تاکید کرد: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور در برابر ترفندهای دشمنان است که اوج اقتدار این نیروی الهی در هر عرصه ای مشهود می باشد.

وی در ادامه گفت: برای بسیج افتخار است که در هر صحنه ای که خطری برای انقلاب،نظام و ملت ایران وجود داشته باشد پیش قدم باشد.

ایشان ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارگران بسیجی در عرصه جهاد اقتصادی گفت : فعالان عرصه اقتصاد و تولید رزمندگان نظام در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند و بایستی با روحیه و تفکر بسیجی چرخ های تولید کشور را به حرکت درآورند، چرا که با هر چرخش چرخ واحدهای تولیدی و اشتغال جوانان این مرز و بوم، تلاش های دشمن نقش برآب می شود.

ارسال نظرات