خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه دولت و حاکمیت در چنین شرایطی از تصدی‌گری در عرصه اقتصاد بکاهد، گفت: قوای مقننه و مجریه تسهیل‌گر و حلال مشکلات اقتصادی باشند.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۹۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳

قوای مقننه و مجریه تسهیل‌گر و حلال مشکلات اقتصادی باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان همدان با تقدیر از مدیران استانی اظهار داشت: در گفت و گو با صاحبان صنایع می‌توان دریافت که مدیران دولتی برای حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی کوتاهی نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: اقتصاد عرصه‌ای برای تهاجم دشمنان شده و با تحریم، ممنوعیت صادرات و قاچاق کالا قصد براندازی صنایع و تولید کشورمان را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان افزود: تنها مدیران خوب و توانمند در این میدان سخت می‌توانند واحد تولیدی خود را سرپا نگه داشته و به تولید و اشتغال ادامه بدهند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و حاکمیت در چنین شرایطی از تصدی‌گری در عرصه اقتصاد بکاهد، گفت: قوای مقننه و مجریه تسهیل‌گر و حلال مشکلات اقتصادی باشند.

شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در امر اقتصاد و واگذاری امور به بخش خصوصی به معنای واقعی انجام شود.

وی با ابراز خرسندی از شرکت 100 واحد تولیدی در نمایشگاه توانمندی صنایع استان همدان گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بیشماری در این منطقه وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر رونق تولید داخلی و گرایش به سمت مصرف کالاهای وطنی خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه زمینه پیشرفت و توسعه صنایع داخلی را فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات