خاتمی تصریح کرد: برای تبیین این طرح، دوره های توانمندسازی برای فرهنگیان بسیجی در کانون بسیج اراک برگزار گردید
کد خبر: ۹۱۹۶۷۷۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک سرگرد پاسدار سید محمود خاتمی مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه 2 اراک در همایش توانمند سازی فرهنگیان گفت :طرح معلم آینده ساز با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ، ایجاد مقابله با جنگ نرم ، ترویج روحیه انقلابی و کاهش آسیب های اجتماعی درمدارس این ناحیه اجرایی می شود.

خاتمی با اشاره به اینکه نقش معلم در مسیر توسعه جامعه بسیارمهم و تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: معلم آینده با هدف نقش‌آفرینی موثر فرهنگیان بسیجی در تعلیم و تربیت و به کارگیری بسیجیان در جهت تقویت و ارتقای آموزش و پرورش کشور با همکاری آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین پی ریزی شده است.

وی بیان داشت: در سند تحول بنیادین که مورد تایید مقام معظم رهبری است و همواره نقشه راه و حرکت فرهنگیان به شمار می آید با توجه به راهبرد ۱۱ و ۱۲ این سند، ارتقاء معرفت، بصیرت دینی و انقلابی و سیاسی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاق معلمان و دانش آموزان و مشارکت برای ارتقاء معنوی خانواده مورد تایید می‌باشد.

ایشان یادآورشد: اجرای این طرح در راستای آگاهی بخشی به جامعه هدف در زمینه امور فرهنگی ، امور اجتماعی و امور اقتصادی در مدارس است.

ارسال نظرات