خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی، گفت: در گام دوم انقلاب هم یکی از توصیه های مهم مقام عظمای ولایت، مسائل اخلاقی و معنویت است، تحقق اهداف انقلاب در گام دوم بدون تحول اخلاقی و معنوی امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۸۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  حسن کاملی فر در همایش مشترک مسولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و مسولین تعلیم و تربیت بسیج نواحی سپاه عاشورا، اظهار داشت: یکی از مباحث مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند و در ۸ فرمان برای صددرصدی کشور نیز آن را بیان کردند، این است که «من از سپاه صددرصد راضی هستم ولی قانع نیستم». سپاه جزو پر افتخار ترین مجموعه های این نظام است.
وی افزود: عرصه دیگری که از همه اینها مهمتر تلقی می شود، تلاش برای حفط معنویت است که حضرت آقا هم روی آن تاکید دارند. در گام دوم انقلاب هم یکی از توصیه های مهم مقام عظمای ولایت، مسائل اخلاقی و معنویت است. تحقق اهداف انقلاب در گام دوم بدون تحول اخلاقی و معنوی امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام کاملی فر به تشریح 10 عامل معنویت زا که از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان شده بود پرداخت و یادآور شد: دستورالعمل «بایدها و نبایدهای سازمانی» از سوی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه صادر شده است که ناظر بر تقویت اخلاق و معنویت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: در این دستورالعمل، مسائلی مانند رعایت حقوق مادی و معنوی کارکنان نیز دیده می‌شود. همچنین خودداری از بکارگیری کارکنان خارج از وقت اداری، ترویج حلال خواری و راه اندازی نهضت صرفه جویی نیز دیگر موارد درج شده در این دستور العمل است.

ارسال نظرات