خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان شهید محلاتی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: ما و همه عزیزان حاضر در این مجموعه با این تفکر کار می‌کنیم که سپیاه باید بهترین باشید، چون این انتظار فرمانده کل قواست. این فرمایش امام خامنه ای را سرلوحه کار خود قرار داده ایم که می فرمایند «اگر می خواهید در مقابل استکبار آمریکا بایستید باید به مردم خدمت کنید». ما با این دو استراتژی در خدمت آحاد جامعه هستیم.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۹۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید وحید حسینی در همایش مشترک مسولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و مسولین تعلیم و تربیت بسیج نواحی سپاه عاشورا افزود: ما در تمام ابعاد رفتاری، اخلاقی، علمی، درمانی و توسعه فیزیکی وارد شدیم، پایش کردیم و با نگاه پیشرفت محور جلو می رویم. این تلاش ها هم حتما در ظل توجهات و راهنمایی های آقای کاملیفر صورت گرفته است و ایشان یاری گر ما بودند.

وی ادامه داد: در بحث تکریم ارباب رجوع و ولی نعمت‌هایمان ، رعایت اصل انطباق از شروط اساسی بوده است . در بحثهای درمانی هم از متخصصین خواهر و برادر استفاده می کنیم و این در راستای طرح کرامت انسانی است. ما با منخصصین توانمندمان در خدمت خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز سپاه و نیروهای مسلح هستیم و باافتخار به آنها خدمت می کنیم.

دکتر حسینی در پیان عنوان کرد: داروخانه ویژه ایثارگران و نیروهای مسلح در بیمارستان شهید محلاتی از ابتکارات این بیمارستان است که برای اولین بار در کشور دایر می شود.

ارسال نظرات