خبرهای داغ:
اولین مولفه که دشمن را زمین‌گیر کرده است رهبری هوشمندانه و عالمانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که هر اقدام چندین ساله دشمن با یک گوشه چشم و یک سخن این مرد الهی خنثی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۹۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دشمنان را زمین‌گیر کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بعد از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمنان که تاب و تحمل چنین انقلاب دینی را نداشتند تمام سعی و تلاش خود را به کار بستند تا این انقلاب را در نطفه از بین ببرند و اثبات کنند که دین توانایی تشکیل حکومت را ندارد. لذا با تمام قدرت وارد میدان شدند:  ترور کردن رهبران و تئوریسین‌های انقلاب شروع این داستان بود، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و نفوذ در ارکان نظام از اقدامات دشمن برای ضعیف کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با تمام توان و با همکاری دشمنان قسم خورده این انقلاب از جمله آمریکا، انگلیس، اسرائیل، بعضی کشورهای فریب خورده عربی و ... انجام شد.

بیشتر اندیشمندان اعتقاد دارند که آمریکا و متحدانش با هزینه‌های خیلی کمتر و در قالب انقلاب‌های رنگی توانستند در چندین کشور حکومتی را روی کار بیاورند که جهت‌گیری به سوی آمریکا دارد اما سوال اینجاست که چرا با وجود این همه هزینه هنوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها ضعیف نشده، بلکه قوی‌تر از گذشته و به سوی قله‌های پیشرفت حرکت می‌کند.

چند عامل در این امر موثر است:

اولین مولفه که دشمن را زمین‌گیر کرده است رهبری هوشمندانه و عالمانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که هر اقدام چندین ساله دشمن با یک گوشه چشم و یک سخن این مرد الهی خنثی می‌شود. بیانات رهبر معظم انقلاب و تدابیر هوشمندانه معظم له همواره مسیر صحیح را پیش روی انقلاب قرار داده است و ناخدای این کشتی طوفان‌ها را با قلبی مطمئن به سمت اهداف بزرگ هدایت می‌کند.

دومین مولفه هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی این نظام مقدس است. با هجوم فتنه‌ها و اجرای نقشه‌های گوناگون دشمن اما این مردم با بصیرت هستند که راه خود را از دشمنان، اشرار و معاندان جدا و مثل کوه پشت سر رهبر خود می‌ایستند و می‌دانند امر ولی برای آنها از همه چیز مهم‌تر هست. وقتی احساس می‌کنند خطری بزرگ متوجه نظام هست دست از خواسته‌های کوچک بر می‌دارند. مردمی که می‌دانند اشرار بنزین را بهانه کردند، می‌دانند شعارها بهانه است، می‌دانند نفوذی‌ها دارند کشتی را سوراخ می‌کنند تا همه غرق شوند، یک لحظه غفلت نمی‌کنند و مولایشان را تنها نمی‌گذارند و حماسه‌های بزرگی همچون ۹ دی و ... می‌آفرینند.

مولفه سوم: در کنار تدابیر هوشمندانه رهبر عزیز انقلاب و بصیرت مردم، آنچه اصل هست اراده خدای متعال است که پشتوانه بزرگ این نظام مقدس بوده و همواره وعده خدای متعال این است که «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ». اراده خدای متعال و وجود شهدایی که مخلصانه برای رشد و ثمردهی و بزرگ شدن این شجره طیبه جان خود را نثار کردند پشتیبان این انقلاب است.

لذا انتظار این است که همواره باید آمادگی داشت، بر بصیرت خود افزود و فتنه‌ها را دقیق شناخت (چون که فتنه‌های جدید بسیار پیچیده هست) و همواره پشت سر مولا و رهبر عزیمان حرکت کنیم تا از مسیر خارج نشویم.(ان شاءالله)

جواد قاسم آبادی

مدیر عقیدتی حوزه شهید مبارکی همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات