نخستین نشست ریاست سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی با مدیر و کارشناسان نقشه و اطلاعات مکانی سازمان پس از ادغام نقشه‎برداری شمال غرب با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۹۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی، داود بهبودی، رئیس سازمان، در این نشست اظهار کرد: دوره جدیدی از تلاش‌ها و فعالیت‎ها آغاز شده و امیدواریم این ادغام مایه خیر و برکت در امور و ارتقاء اثربخشی فعالیت‌ها باشد.
وی افزود: قبلا ارتباطات اداری و محتوایی بین دو سازمان وجود داشته و همکاری‎هایی صورت می‎گرفت که از این به بعد گسترده‎تر خواهد شد.
بهبودی اضافه کرد: این ادغام مثل هر تغییر و تحول اجتماعی ملاحظات و کش و قوص‎هایی خواهد داشت که امیدواریم به راحتی از این دوره گذار عبور کرده و یکپارچگی مورد انتظار سازمان سریع و به سهولت حاصل شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‏شرقی ابراز داشت: به مجموعه تلاش‎هایی که در گذشته صورت می‎گرفت ادامه خواهیم داد؛ البته اولویت اول سازمان به سامان رساندن کارهای نیمه‌تمام است.
بهبودی خاطرنشان کرد: امید است از توانمندی و ظرفیت‎های همکاران نقشه‎‌برداری در سایر اجزای سازمان از جمله عملیاتی کردن SDI و حوزه‏های فنی، مهندسی، عمران و نظارت نیز استفاده شود و مجموعه توان سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی که همکاران نقشه‏برداری را هم در بر خواهد گرفت اثربخش‎تر و کاراتر از گذشته عمل کند.
در ابتدای این جلسه مدیر نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی استان اذعان داشت: در ساختار جدید تلاش می‎کنیم در پیشرفت اهداف سازمان و تعالی صنعت تهیه نقشه و اطلاعات مکانی تاثیر بیشتری داشته باشیم.
محمدرضا اکبری توضیح داد: سازمان نقشه‌برداری در سطح کشور متولی هدایت و راهبری تهیه، تولید و نظارت بر اطلاعات مکانی و نقشه است و به تبع آن ادارات کل نقشه‎برداری مناطق نیز همین وظایف را در منطقه به عهده داشته‌اند.
وی نظارت بر تهیه نقشه و اطلاعات مکانی توسط بخش خصوصی، انجام امور مربوط به SDI، GIS، فتوگرامتری و تهیه چارچوب مبنای مختصات در سطح منطقه را از جمله وظایف سازمان نقشه‎برداری عنوان کرد.
در این جلسه همکاران نقشه و اطلاعات مکانی سازمان به معرفی خود و بیان نکته‎نظرات، دغدغه‎ها و مسائل موجود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها