به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد؛
نشست بصیرت افزایی در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران تهران ولی عصر(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۲۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
 به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست بصیرت افزایی با حضور محمدرضا جلیلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دکتر فعال رییس ومسئول کانون بسیج اساتید دانشکده، اصغر شهبازی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه و مهندس احترامی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۵ و جمعی از اساتید بسیجی برگزار گردید.

 

در ابتدای این مراسم، دکتر فعال رییس دانشکده، ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از قبیل عضوگیری و تهیه برنامه سالیانه در کانون بسیج اساتید را ارائه نمود و از فعالیت‌های انجام شده ابراز خرسندی نمود.

 

  در ادامه سخنران ویژه این نشست دکترجنتی، استاد حوزه و دانشگاه به تشریح کلمه بسیج پرداخت و اخلاق مداری را از ویژگی‌های بارز این قشر معرفی نمود که نقش موثری در رفع مشکلات مردم دارند. وی  پیامبر اکرم(ص) را الگوی بسیجی فخر البشر دانست و رمزماندگاری پیامبر عظیم الشان اسلام را هنر جذب و نگهداری ایشان دانست و از همه بسیجی‌ها خواست در این امر کوشا باشند وبا سرلوحه قراردادن شهیدانی چون حججی باورهای دینی خودرا قوی‌تر نمایند .

 

 

  محمدرضا جلیلی رئیس بسیج اساتید دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تشریح انقلابی بودن‌، انقلابی عمل نمودن در جهت حفظ نظام راخواستار شد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگفتمان‌سازی و تبیین و پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها تاکید نمود.

 

 

وی از اساتید بسیجی کارعملی، پژوهشی وروحیه مجاهدت همراه خود سازی و تمدن سازی را خواستار شد.

از دیگر برنامه‌های این نشست تقدیر از بسیجیان فعال و تحویل حکم فعالیت بسیجیان و قرعه کشی مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب را می توان نام برد.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای

 

ارسال نظرات