خبرهای داغ:
شهيد گرانقدر حشمت الله جمالي اهل گلپايگان،اسلحه حجاب بانوان را ابزاري موثر براي نبرد با دشمن مي داند.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۴۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، شهيد گرانقدر حشمت الله جمالي اهل گلپايگان، پرستويي عاشق از ميان 372 شهيد سرافراز گلپايگان است.شهيد متولد آذرماه 1347 در روستاي ورزنه از توابع شهرستان گلپايگان است و در اواخر مرداد 65 در فاو  در سن 18 سالگي به درجه رفيع شهادت نائل مي آيد.

وصيت اين شهيد همچون چراغ راهي براي آيندگان،عبرت آموز است.قسمتي از وصيت نامه اين شهيد گرانقدر به شرح ذيل است:

ای دوستان و ای برادران! حضورتان را در جبهه های حق عليه باطل ثابت نگه داريد. در مورد فضائل امام بيشتر تأمل کنید و عظمت او را درک کنيد و هر چه زودتر به او بپيونديد که پيرو خط سرخ حسين(عليه السلام) است.

اما آناني که در خط پيامبر و اسلام عزيز نيستند و به ولايت او اعتقاد ندارند بر من نگريند و  بر جنازه ام حاضر نشوند ولی باشد که دماء شهدا آنان را نيز متحول سازد و به رحمت الهی نزديکشان کند .

 سلام مرا به رهبر عزيزم برسانيد و  بگوئيد تا آخرين قطره خونم ،سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد و باخدای خود پيمان می بندم که در تمام عاشوراها و کربلاها با حسين (ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم.

برادران مسلمان، بايد انقلاب بدست امام زمان(عج) داده شود و اين احتياج به هوشياری ما و در خط امام بودن و متعهد بودن و بی تفاوت نبودن در برابر مسائل در جامعه دارد.

ولايت فقيه دنباله رسالت انبياء است. و بايد حفظ شود و بايد هميشه در خط آن باقی ماند و از آن منحرف نشد.

 جهاد دری از درهای بهشت است که به روی بندگان ويژه خدا باز می شود.

 سخنی با خواهرانم شما بايد همچون زينب استوار باشيد و استقامت کنيد و صبر پيشه کنيد و در مرگ من زاری نکنيد و شما  هم  با  اسلحه خود که حجاب است به جنگ دشمنان برخيزيد و شما هم مرا حلال کنيد. در آخر از کليه برادران و دوستان و مردم شهيد پرور می خواهم که مرا ببخشيد و اگر بدی از من ديديد مرا مورد عفو خود قرار دهيد.

به اميد ديدار کربلای حسينی.

والسلام.         9/1/1365 حشمتاله جمالی

ارسال نظرات
آخرین اخبار