خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته بسیج همایش مادر بصیر در مسجد پنج تن آل عبا پویینک قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۶۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ تمدن کارشناس علوم سیاسی مطرح کرد:بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمرى است كه شكوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مى دهد.

وی تشریح کرد: بسيج مدرسه عشق و مكتب  شهيدان چه در جنگ و چه در صلح است و  بزرگترين ساده انديشى اين است كه تصور كنيم جهانخواران خصوصاً امريكا  از ما و اسلام عزيز دست برداشته اند؛ لحظه اى نبايد از دشمنان غافل بمانيم. در نهاد و سرشت امريكا  كينه و دشمنى با اسلام ناب محمدى- صلى اللَّه عليه و آله و سلم- موج مى زند .

 تمدن گفت: بسيج ميقات پابرهنگان و معراج انديشه پاك اسلامى است كه تربيت يافتگان آن، نام و نشان در گمنامى و بى نشانى گرفته اند و  پيروانش بر گلدسته هاى رفيع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

این کارشناس سیاسی درادامه تشریح کرد :امام خمینی (ره) می فرماید:ملتى كه در خط اسلام ناب محمدى ، مخالف با استكبار و پول پرستى و تحجرگرايى و مقدس نمايى است، بايد همه افرادش بسيجى باشند و فنون نظامى و دفاعى لازم را بدانند، چرا كه در هنگامه خطر ملتى سربلند و جاويد است كه اكثريت آن آمادگى لازم رزمى را داشته باشد .

  وی در پایان  تاکید کرد: اگر بر كشورى نواى دلنشين تفكر بسيجى طنين انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد در غیر این صورت هر لحظه بايد منتظر حادثه ماند. بسيج بايد مثل گذشته و با قدرت و اطمينان خاطر به كار خود ادامه دهد.

ارسال نظرات