خبرهای داغ:
افزایش 60 درصدی داوطلبان درنمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۰۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

بهرام سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :  اظهار داشت: از آغاز ثبت‌نام داوطلبین استان کرمانشاه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی مورخ شنبه دهم آذر تا ساعت ۱۸ روز پنجشنبه چهاردهم آذرماه ۲۴۰ نفر در ۶ حوزه انتخابیه استان ثبت نام کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: در این راستا ۱۲۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه ، ۱۴ نفر در حوزه کنگاور، صحنه و هرسین، ۲۱ نفر در سنقر، ۲۳ نفر در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو، ۲۶ نفر در قصرشیرین و گیلانغرب و ۲۸ نفر در حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی ثبت‌نام شده اند.

سلیمانی با اعلام اینکه ۲۱۶ نفر از داوطلبین مرد و ۲۴ نفر زن بوده اند، بیان کرد: یک نفر از داوطلبین دارای مدرک کاردانی، ۱۴ نفر کارشناسی، ۱۸۴ نفر کارشناسی ارشد، ۳۱ نفر دکتری و ۱۰ نفر نیز حوزی هستند.

وی درباره بیشترین و کمترین فراوانی داوطلبین از نظر سنی افزود: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال ۹۳ نفر از داوطلبین و یک نفر نیز در رده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال ثبت نام کرده اند.

سلیمانی با بیان اینکه ۷۱ نفر از داوطلبین کارمند هستنذ، گفت: ۳۲ نفر از داوطلبین سابقه ایثارگری داشته، ۱۴ نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس و ۵۷ نفر نیز سابقه داوطلب شدن در ادوار گذشته مجلس را داشته اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دوره قبلی ثبت نام از داوطلبین مجلس طی پنج روز نخست ۱۴۸ نفر ثبت نام کردند که آمار این دوره نسبت به قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

ارسال نظرات