در جنگ تحمیلی به بهای هر کرسی مسؤولیتی که امروز وجود دارد،72 شهید یعنی یک کربلا داده‌ایم، حال مسؤولینی که همه جایگاهشان را مدیون شهدا هستند، اندکی تلاش و دلسوزی کنند که پدرها شرمنده خانواده خود و ما نیز شرمنده خانواده شهدا نباشیم.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۸۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، یادواره شهدای عشایر استان یزد به میزبانی شهرستان ابرکوه در امامزاده سیده حمیده خاتون روستای اسفند آباد با حضور نصرالله سیف رئیس سازمان بسیج عشایر استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.
طی این مراسم حجت الاسلام رضا علیزاده ضمن خیرمقدم گویی به اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا، اظهار کرد: شهدا هرگز باعث نشدند اعتماد مردم به نظام از بین برود و بسوزد؛ چراکه سوختن اعتماد مردم، بدتر از سوختن بانک و پمپ بنزین است. نباید اجازه دهیم عده‌ای پا روی خون شهدا گذاشته و اعتماد مردم را سلب کنند.
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه نباید به مردم دروغ گفت و نیرنگ زد، ادامه داد: ملت ایران توقع دارند که مسؤولین کشور ما به جهت خون شهدا و امنیتی که شهدا ایجاد کردند با مردم رو راست باشند، اعتماد مردم را خدشه‌دار نکنند و خون شهدا را هم پایمال نکنند.
امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: افزایش روحیه بی‌اعتمادی در مردم خود به معنای پایمال کردن خون شهدا است. لذا نباید حرف‌هایی بزنیم که باعث شود مردم اعتمادشان به انقلاب، نظام و شهدا کمرنگ شود و برای راضی نگه داشتن شهدا باید تابع ولایت‌فقیه باشیم.
در ادامه نصرالله سیف اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دشمن بر یک اعتراض جزئی و ساده، موج‌سواری کرده و بزنگاه‌هایی همچون 98، 96، 88 و ... طمع آنان را به کشور زیادتر کند. در بسیاری از موارد ملت ایران آمریکا را تا لبه پرتگاه برده‌اند که متأسفانه یک حرکت عمر و عاصی از دشمن و کمی هم بی‌دقتی مردم، موجب میدان‌دار شدن ضدانقلاب‌ها شده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور یادآور شد: آمریکا با شانتاژ همیشه از گزینه روی میز سخن می‌گوید تا اینکه مقام معظم رهبری با قاطعیت اعلام کردند، جنگ نمی‌شود مذاکره هم نمی‌کنیم. لذا اگر روزی دست از این مذاکره بردارند، همه مشکلات کشور ما حل می‌شود.
سیف اضافه کرد: آمریکا برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر نصف نیروهای نظامی خود را وارد منطقه کرد و در کشورهای مختلف 36 پایگاه با مهمات، هواپیما، هلی‌کوپتر و ... دارد که همگی این پایگاه‌ها در «دید» و «تیر» موشک‌های ایرانی است.
سیف تأکید کرد: آمریکا می‌داند که اگر دست از پا خطا کند، همان موشک‌هایی که در ایران شلیک می‌شود و اتاق جلسات داعش در سوریه را می‌زند، ممکن است در پایگاه‌های او نیز فرود آید یا ناوهای آمریکایی را هدف گیرد و بلایی بر سرش آید که در تاریخ ثبت شود.
وی با بیان اینکه تمام دنیا امیدشان به جمهوری اسلامی است، افزود: آمریکا به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی است درحالی‌که همه کشورها در حال مبارزه با شیطان بزرگ از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند. لذا ما باید آگاه و مراقب بوده، محکم بایستیم و یقین داشته باشیم که رهبر ما وعده نابودی استکبار و محو اسرائیل را داده است.
این مقام مسئول گفت: در جنگ تحمیلی به بهای هر کرسی مسؤولیتی که امروز وجود دارد،72 شهید یعنی یک کربلا داده‌ایم، حال مسؤولینی که همه جایگاهشان را مدیون شهدا هستند، اندکی تلاش و دلسوزی کنند که پدرها شرمنده خانواده خود و ما نیز شرمنده خانواده شهدا نباشیم.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات