خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: دانشجو باید مسائل جامعه برایش اهمیّت داشته باشد و نسبت به آن بی تفاوت نباشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۹۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های تبریز به مناسبت روز دانشجو، گفت: دانشجو باید مسائل جامعه برایش اهمیّت داشته باشد و نسبت به آن بی تفاوت نبوده و  باید نسبت به مبانی اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی حساس باشد.
 وی افزود:  پایبندی به تعلقات میهنی،  معنویت، داشتن روحیه خدمت، داشتن روحیه آینده نگر،  شجاع ، خوش روحیه، امیدوار، دارای اعتماد بنفس، با ایمان، پایبند به تعلقات خانوادگی، مومن و متعهد به فرهنگ اسلامی، عدالت طلبی، آزادگی و اندیشمندی از شاخصه ها و خصوصیات دانشجوی تراز انقلاب است.

انقلابی اسلامی بر مبنای اسلام  تحقق عدالت و آزادی های مشروع، حقوق اساسی مردم شکل گرفته و در پیوست آن حرکت جامعه به سمت برپایی تمدن نوین اسلامی و تحقق انقلاب مهدوی صورت می گیرد.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ارتباط دانشجو با خدا، ارتباط با خود و خانواده، تعامل با مردم، اشتغال دانش بنیان، مسئولیت های شهروندی و ارتباط با طبیعت هفت نقشی که دانشجو برعهده دارد.
 وی اضافه کرد: انقلابی اسلامی بر مبنای اسلام، تحقق عدالت و آزادی های مشروع، حقوق اساسی مردم شکل گرفته و در پیوست آن حرکت جامعه به سمت برپایی تمدن نوین اسلامی و تحقق انقلاب مهدوی صورت می گیرد.

ارسال نظرات