دادستان خرم‌آباد از انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در لرستان به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) و کشف ۱۴۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۰۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید رازانی امروز در جمع خبرنگاران  گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند در ظرف دو ماه گذشته دو باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و از این دو باند ۱۴۰ قبضه سلاح را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۵ نفر هم دستگیر و سه دستگاه ماشین توقیف شده است گفت: این محموله های سلاح برای مقصد خاص و استان های خاصی بوده و سلاح های کشف شده از نوع شورشی و شکاری بوده که برای ناآرامی ها ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

دادستان مرکز لرستان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با اینگونه افراد برخورد قاطعی خواهد داشت و مجازات های سنگین بین ۱۰ تا ۱۵ سال حبس را اعمال می کند، افزود: برای باند نخست قاچاق سلاح مجازات بسیار سنگینی تعیین شد و برای باند فعلی هم که ۶۲ قبضه سلاح از آن ها کشف شده، مجازات سنگینی اعمال می شود.

رازانی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری کامل اینگونه افعال را تحت نظر و کنترل دارند، گفت: به این افراد هشدار می دهیم دست از اعمال خود بردارند وگرنه در دام سربازان گمنام امام زمان(عج) گرفتار می شوند و مجازات های سنگینی را باید تحمل کنند.

ارسال نظرات