کارشناس برجسته مسائل سیاسی استان مرکزی درگفتگو با «بسیج»:

انتخابات پرشور عرصه ی شکست دشمنان است/مجلس ضعیف مایه خسارت و خسرانی بزرگ است

قاسم فراهانی گفت:آن چه که یک نمانده برای او ضروری و واجب است اعتقاد به مبانی و چهارچوب های اسلامی به اهداف متعالی خویش می باشد
کد خبر: ۹۱۹۷۴۷۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ قاسم فراهانی کارشناس برجسته مسائل سیاسی استان مرکزی درگفتگو اختصاصی باخبرنگارخبرگزاری بسیج استان هوشیاری و بصیرت درانتخاب افراد را ضروری دانست وگفت: شاخص ایران اسلامی به برکت زندگی درسایه مبارک اسلام امروز از همیشه بیشتر مشتاق اتحاد و عزت واقتداراست.

وی افزود:مردم با یکدلی و یکپارچگی در میدان های مختلف علی رغم توطئه های تبلیغاتی وحدت ملی را به شکلی کم نظیر حفظ کرده و تیر در چشم دشمنان خواهدبود.

فراهانی پایه های نظام را پایه های مشخص وروشنی دانست وگفت:درطول چهل  ساله عمر انقلاب اسلامی امورات برمحور مبانی ارزشی انقلاب اسلامی بوده است که دشمنان با هجمه های وسیع سعی در نفوذ دراین بین بوده اند.

وی اظهارکرد:مردم به کسی رای می دهند که بدانند درمقابل آمریکا و افزون طلبی های دولت های متجاوز ومستکبر شجاعانه ایستادگی نماید.

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی بااشاره به اینکه دشمن با فضاسازی ونامیدکردن مردم و بی تفاوتی به انتخابات به دنبال کم رنگ نمودن حضورمردم درانتخابات برای تعیین سرنوشت خوداست افزود:مردم هوشیار وانقلابی بادشمن شناسی و بصیرت همراه بایک حرکت انقلابی دسیسه ها ونقشه های دشمنان خارجی وداخلی راناکام خواهندگذاشت.

وی تصریح کرد:مجلس خوب راه کار صحیح حل مشکلات کشور است دریک مجلس خوب نماینده های اصلح وشجاع ومدبر وجود دارد این ویژگی های خواهدبود  که می تواند مجلس مارابه جایگاه تراز اسلامی برساند.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد:باید مراقبت کرد محکومین فتنه  که درحوادث گذشته به ویژه88 نقش آفرین بودند وآب به آسیاب دشمن ریختند زمینه اختلاف در جامعه و امید به دشمنان رافراهم نکنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار