خبرهای داغ:

دیدار دانشجویان با امام جمعه و همچنین برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اندیمشک

بمناسبت روز دانشجو بسیج دانشجویی ناحیه اندیمشک با امام جمعه محترم دیدار و گفتگو کردند. همچنین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه و مسئولین اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۴۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳


به گزارش خبرگزاری بسیج بمناسبت روز دانشجو مسئول بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بهمراه جمعی از دانشجویان با امام جمعه اندیمشک دیدار و گفتگو کردند.
  حمید صادقی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت: همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو بهمراه جمعی از دانشجویان این شهرستان با امام جمعه اندیمشک دیدار و گفتگو داتشیم.
وی افزود: دانشجو نقش موثر و بسزایی در پیشبرندگی و پیشبرد علمی کشور دارد و اگر دانشجویان انقلابی و با انگیزه باشند قطعا پیشرفت های قابل ملاحظه ای خواهیم داشت.
 مسئول بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: امروز دشمن بدنبال هدف قرار دادن این قشر پر انرژی است اما با هدایت های رهبر معظم انقلاب و هوشمندی دانشجویان بسلامت از این برحه گذر خواهیم کرد.
حمید صادقی گفت: دانشجویان می توانند در حل مشکلات به مسئولین کمک کنند، اما این نکته مستلزم توجه ویژه به این قشر است.
      امام جمعه اندیمشک گفت: در دانشگاه ها باید کارهایی صورت بگیرد و به تشکل های انقلابی و بسیجی دانشجویی بها و میدان داده شود تا بتوانند برنامه های انقلابی و تربیتی خود را اجرا کنند.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: اگر می خواهیم نسلی انقلابی داشته باشیم باید فرزندان را انقلابی تربیت کنیم.
وی در ادامه با تبریک روز دانشجو افزود: همچنین باید در دانشگاه ها از اساتید انقلابی و مطمئن در همه زمینه ها بهره مند شویم.
حجت الاسلام حسینی نوری با  اشاره به نا آرامی ها در عراق گفت: قطعا مرجعیت به عنوان تکیه گاه و مرکز اعتماد تمام اقشار جامعه ورود خواهد کرد و به رسالت خود عمل می کند.
 امام جمعه اندیمشک با اشاره به نقش منفی فضای مجازی و برخی پیام رسان ها تصریح کرد: دشمنان از طریق این شبکه ها افراد شرور را شناسایی و با آنها ارتباط می گیرند و به آنها آموزش های لازم و وعده هایی متفاوت دادند و بعد زمینه های اغتشاش را در کشور فراهم کردند.
 وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد: متاسفانه عزم جدی برای استقلال فضای سایبری در کشور وجود ندارد که تمام اغتشاشات هم از همین فضای رها شده مجازی بوده است.

 

       همچنین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه و مسئولین اندیمشک برگزار شد.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه است که نباید آن را فراموش کنیم.
سرهنگ احسان کریمپور افزود: اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر می تواند اثرات مثبت و بسزایی در سلامت جامعه داشته باشد.
وی گفت: امروز یکی از نکات مهمی که دشمن بدنبال ترویج آن است، ترویج بی بندوباری است که از طرق مختلف بخصوص فضای مجازی ان را دنبال می کند.
نباید فراموش کرد که امر به معروف و نهی از منکر، جزء فروع دین و از واجبات عبادی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک در ادامه تصریح کرد: در آیات و روایات مختلف مطالب فراوانی در خصوص اهمیت آثار نهی از منکر و امر به معروف و فراموشی این دو آمده است.
سرهنگ کریمپور در ادامه گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا این فریضه بزرگ و الهی را در جامعه برپا کنیم.
امام جمعه اندیمشک گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید همه ارگان‌ها و سازمان‌ها وارد عمل شوند تا با آموزش این فریضه به شهروندان در تسریع روند فرهنگ سازی کمک کنند.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک افزود: تلاش و برنامه ریزی به منظور نهادینه کردن و فرهنگ سازی امربه معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و بهره بردن از افراد مؤمن، متدین، دلسوز و با انگیزه برای احیای این فریضه، یک ضرورت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها